Modificările la OG. 43 elimină toleranţele la depăşirile de mase şi greutate, ceea ce transformă toţi transportatorii care depăşesc oricât de puţin greutatea admisă sau înălţimea de 4m în transportatori agabaritici. De ce sunt diferenţe între cântarele CNAIR de la Borş şi cele de pe graniţa maghiară ? În ce condiţii se poate cere recântărirea sau verificarea cântarelor de către autorităţile de omologare ?
Unde îşi pot cere transportatorii dreptatea, când ştiu că nu au supraîncărcat şi totuşi cântarul CNAIR arată altfel ?
Cât ne-ar reduce costurile intrarea în Schengen?
Ce reglementări ne mai aşteaptă în domeniul transporturilor ? (aplicarea taxării pe tkm a transporturilor, posibilitatea obţinerii permisului de conducere categoria C de la 18 ani, recunoaşterea permiselor de conducere ale cetăţenilor ucraineni)
Nicolae Mocanu (CNAIR), Lorena Sandu (UNTRR), Augustin Hagiu (FORT), Adrian Pop, Miron Sporea (APTE 2002). De confirmat reprezentanți ai ISCTR, ai Poliţiei de Frontieră şi ai COTAR.