Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cum s-a gândit un fr­ancez să își loializ­eze șoferii: acțiuni de vânzare la 1,44 de euro bucata

În 1988, compania de transport GT Solutions din Bordeaux a inovat în domeniul loializării angajaților, oferindu-le șoferilor săi posibilitatea de a cumpăra obligațiuni. În 1992, aceasta și-a deschis apoi capitalul pentru ei, vânzând acțiuni la 1,44 euro fiecare. 30 de ani mai târziu, aproape 33% dintre angajații afacerii de familie sunt acționari.

Noutatea din 2022 este că acțiunile (al căror preț este acum de 10,14 euro) devin produsul de economisire emblematic al companiei. Scopul principal este de a recompensa loialitatea angajaților. Angajaților GT care cumpără acțiuni pentru prima dată li se oferă 10 acțiuni pentru fiecare 5 acțiuni cumpărate.

Iar în luna noiembrie, angajații care au vechime în GT (2 ani, 5 ani, 10 ani, 15 ani) vor fi recompensați pentru acțiunile lor cu 15 acțiuni oferite cadou pentru fiecare 5 acțiuni cumpărate. Acest nou sistem va fi evaluat pe o perioadă de 3 ani prin intermediul unui nou site web dedicat, care le permite acum șoferilor să își consulte conturile online și să aibă o imagine de ansamblu a tuturor economiilor lor investite cu soluții GT.

În 1992 nu era o criză a șoferilor de proporțiile celei de azi. La acel moment, aceasta era o modalitate de a-i face să fie interesați de instrumentul lor de lucru și de a-i implica în succesul companiei. Salariații acționari au un reprezentant în Consiliul de administrație al companiei, deoarece GT consideră că opinia lor este esențială pentru îmbunătățirea deciziilor sale.

Articole similare

Ad