AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Dachser şi-a menţinut constante vânzările în primul an de coronavirus

Dachser a trecut relativ bine prin ultimul an de pandemie: uşoara scădere din transportul și depozitarea de mărfuri industriale și de consum, a fost compensată de divizia de logistică alimentară în creștere. Ca urmare, cifra de afaceri consolidată a scăzut ușor în 2020, de la 5,66 miliarde de euro, la 5,61 miliarde de euro (-0,9%). „Nu am făcut achiziții notabile în ultimul an, așa că vorbim despre o dezvoltare pur organică a vânzărilor”, a subliniat Burkhard Eling, noul CEO al grupului.

Domeniile de activitate ale Dachser s-au dezvoltat însă diferit în ultimul exercițiu financiar. Cifra de afaceri din transportul rutier, obţinută de Dachser Road Logistics, a scăzut de la 4,6 miliarde de euro la 4,5 miliarde de euro (-2,2%). Businessul de transport și depozitare de mărfuri industriale și de consum este deosebit de afectat, vânzările scăzând cu 3,2%, la 3,5 miliarde de euro. „Aici nu am fost în măsură să compensăm până la sfârșitul anului, în totalitate, pierderile cauzate de blocajele din primăvară, mai ales în Franța și Spania”, a spus Burkhard Eling.

Dachser Food Logistics, pe de altă parte, și-a putut crește vânzările în 2020, de la 964 milioane de euro, la 982 milioane de euro (+1,9%). „Linia de afaceri a avut un an relativ turbulent, afectată de închiderea industriei de catering și hotelieră din Germania”, a explicat Burkhard Eling. Cu toate acestea, Dachser Food Logistics a reușit să compenseze scăderea livrărilor din aceste sectoare cu clienți noi și creșteri de volum pentru sectorul de retail alimentar, iar tonajul a fost mai mare cu 1,6%.

Dachser Air & Sea Logistics a înregistrat vânzări mai mari cu 5,2%, până la 1,2 miliarde de euro. „În transportul aerian de marfă, am reușit să ne construim propriile capacități fiabile între Europa și Asia și între Europa și SUA, prin trafic charter. Anul trecut am organizat și am gestionat în total 150 de zboruri de marfă.” Creșterea vânzărilor rezultă în special din preţurile ridicate din transportul de marfă aerian, care au fost în medie cu 25% mai mari decât în ​​anul precedent.

Articole similare

Ad