Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Daimler și Swiss Re lansează compania de asigurări de mobilitate Movinx

Daimler Insurance Services și Swiss Re au încheiat un parteneriat strategic pentru asigurări auto și de mobilitate, lansând compania Movinx, în care aceștia vor deține 50/50 din acțiuni și își vor valorifica expertiza complementară pentru un nou model de afaceri. Scopul este de a dezvolta pe deplin produse digitale de asigurări auto și de mobilitate, care să satisfacă atât nevoile în schimbare ale clienților, cât și să ofere cea mai bună calitate a serviciilor. „Prin unirea forțelor cu Swiss Re, putem stabili un nou model de afaceri și o nouă platformă care va permite achiziția ușoară și eficientă de asigurări și servicii centrate pe client, prin utilizarea datelor în timp real”, a declarat Ingo Telschow, CEO Daimler Insurance Services.

Industria auto și sectorul asigurărilor suferă o transformare semnificativă. Au loc dezvoltări rapide din punct de vedere tehnologic, cum ar fi e-mobilitatea și conducerea automată sau din partea modelului de afaceri, cu trecerea de la proprietate la utilizare. Asigurările trebuie să evolueze pentru a face față acestor evoluții și provocărilor pe care le creează pentru stabilirea prețurilor și gestionarea daunelor. Ca urmare, Movinx va acționa ca agent general de management (MGA), făcând din asigurare o parte integrantă a achiziției vehiculului. În locul parteneriatelor actuale pe termen scurt între producătorii de vehicule și diferiți asigurători, accentul se va pune pe o dezvoltare comună pentru produse flexibile și complet digitale.

Movinx va fi deschis pentru cooperări și cu alte părți interesate, cum ar fi producătorii auto sau, în general, furnizorii de servicii de mobilitate. Sebastiaan Bongers, Head Mobility Ventures la Swiss Re, și Andreas Roth, Head Digital Insurance Model la Daimler Insurance Services, vor conduce noua companie. Sediul central al Movinx va fi la Berlin, iar primele produse și servicii de asigurare sunt planificate să fie lansate în Franța în 2021. În anii următori, sunt planificate noi intrări pe piețe din Europa, America și Asia.

Articole similare

Ad