Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Daimler Truck se listează la bursă înainte de Crăciun

Daimler Truck a anunțat că se va lista la bursă pe 10 decembrie. Înainte de a face acest lucru, compania a organizat ziua Pieței de Capital, dezvăluind ambițiile de profitabilitate pentru fiecare segment.

Pe baza unui bilanț solid și numeroaselor acreditări dovedite prin care poate genera numerar, Grupul a primit ratinguri solide pentru credite de investiții. Astfel, în urma Adunării Generale, compania își plănuiește listarea la Bursa de Valori din Frankfurt pentru 10 decembrie. Ulterior, Daimler Truck se așteaptă să se califice pentru DAX – grupul celor mai valoroase companii listate din Germania – în primul trimestru al anului 2022.

Avem o ambiție clară pentru Daimler Truck: ne angajăm să obținem o profitabilitate mai mare și să înaintăm cu viteză maximă pentru a câștiga cursa către zero emisii. Înainte de listarea publică planificată, suntem pregătiți pentru independență și pentru a ne debloca întregul potențial de valoare”, a declarat Martin Daum, CEO al Daimler Truck AG.

La Ziua Pieței de Capital, oficialii companiei au dezvăluit că obiectivul Daimler este să obțină o rentabilitate a vânzărilor de peste 10% (afaceri industriale, ajustată) până în 2025, presupunând condiții de piață puternice. Într-un scenariu din 2025 cu condiții de piață puternice, Daimler Trucks North America vizează o profitabilitate ajustată a vânzărilor de 12%, Mercedes-Benz de 10%, Truck Asia țintește 9% și Daimler Bus de 7,5%. Cu noua afacere de servicii financiare a Daimler Truck, compania urmărește o rentabilitate ajustată a capitalului propriu de 14%.

Pentru 2021, Grupul german estimează o rată de profitabilitate cuprinsă între 6 și 8%, în ciuda lipsei de semiconductori și a prețurilor în creștere ale materiilor prime. În cadrul Zilei Piețelor de Capital, compania a mai anunțat că, având în vedere progresele deja înregistrate, Daimler Truck își propune să își atingă obiectivul de a reduce costul fix cu 15% față de 2019 încă din 2023 – cu doi ani mai devreme decât a anunțat în mai, la Ziua Strategiei. Pentru 2022, compania își asumă un randament al vânzărilor ajustat al afacerii industriale între 7% și 9%.

Articole similare

Ad