Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Daimler va reduce cu 10% posturile de conducere si cu 1,4 miliarde de euro costurile cu personalul

Daimler si Consiliul General au convenit asupra unor puncte cheie care pot spori eficienta si flexibilitatea structurii Grupului. Astfel, s-a convenit asupra unor masuri pentru reducerea costurilor si a fortei de munca, intr-o maniera social responsabila. Daimler va folosi, printre altele, fluctuatia naturala pentru a reduce locurile de munca. In plus, posibilitatile de pensionare cu fractiune de norma vor fi extinse si va fi oferit un program, in Germania, pentru a reduce locurile de munca din administratie. Implementarea acestui acord va fi dezvoltata in continuare cu reprezentantii angajatilor in saptamanile urmatoare.

Industria auto se afla in mijlocul celei mai mari transformari din istorie. Dezvoltarea catre o mobilitate neutra in materie de CO2 necesita investitii mari, motiv pentru care Daimler a anuntat ca va lansa un program pentru cresterea competitivitatii si inovatiei. O parte a acestui program consta in reducerea costurilor cu personalul cu aproximativ 1,4 miliarde de euro pana la sfarsitul lui 2022 si, printre altele, reducerea cu 10% a numarului de posturi de conducere la nivel mondial. „Cu punctele cheie agreate cu Consiliul de Lucrari, ne putem atinge obiectivele pana la sfarsitul lui 2022. Vom adopta insa masuri cat mai responsabile din punct de vedere social", spune Wilfried Porth, membru al Consiliului de Administratie al Daimler AG, Resurse Umane, Director al Muncii si Mercedes-Benz Vans.
Pe langa masurile de eficientizare, Daimler si reprezentantii angajatilor au convenit, de asemenea, sa reduca si costurile suplimentare ale personalului. Printre altele, vor exista oferte pentru forta de munca de a reduce timpul de lucru saptamanal. Compania va extinde foarte restrictiv contractele pentru lucratorii temporari din administratie si, de asemenea, va fi foarte restrictiva in a permite incheierea de contracte de 40 de ore pentru angajatii permanenti.
Protectia locurilor de munca in Germania pana la sfarsitul lui 2029, care a fost promisa si convenita la spin-off-ul lui Mercedes-Benz Cars & Fans si Daimler Trucks & Buses, ramane insa neatinsa pentru Daimler AG, Mercedes-Benz AG si Daimler Truck AG.

Articole similare

Ad