Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Dakar: Aliyyah Koloc este la egalitate cu celebrul Sainz. Valtr și De Baar, terminând în primele cinci locuri

Ediția din acest an a Raliului Dakar a început cu un prolog de 27 km în Al-Ula. Debutând la Dakar într-un vehicul de elită din clasa Ultimate, Aliyyah Koloc a reușit să se ridice la nivelul legendei care este triplul câștigător Carlos Sainz. Pilotul în vârstă de 19 ani a stabilit un timp la mai puțin de o secundă de „El Matador” și a terminat pe locul 35. La categoria camioane, Jaroslav Valtr a ocupat locul patru, iar Pascal de Baar, într-o altă Tatra, a terminat pe locul cinci. Nou-venitul Daniel Stiblík s-a clasat pe locul 24.

Aliyyah a coborât din mașina sa Red-Lined REVO T1+ cu zâmbetul pe buze. „Sunt mulțumită de cum ne-am comportat. Am făcut câteva greșeli și vrem să lucrăm la asta. Mă simt încrezătoare cu noua mașină și aștept cu nerăbdare prima etapă de mâine. Prologul a fost destul de rapid, iar concurenții sunt la egalitate. Au fost multe gropițe pe pistă, așa că navigația nu a fost o problemă”, a declarat pilotul.

Nu este rău deloc. Carlos Sainz este o legendă și un pilot uimitor. Așa că, să stabilești un timp ca al lui este, bineînțeles, foarte frumos. Dar voi încerca să mă concentrez asupra mea și să devin mai bună în fiecare zi, iar apoi vom vedea unde vom ajunge”, a declarat Aliyyah Koloc.

Jaroslav Valtr a fost cel mai rapid dintre cele trei camioane Tatra în culorile Buggyra. “Prologul a fost uimitor, iar circuitul ni s-a potrivit. Ne-am luptat pe pistă, ne-am găsit drumul și cred că am condus foarte bine. Trebuie să continuăm să căutăm calea cea bună. Suntem complet în afara traseului pe care se află celelalte camioane. Ne luptăm, dar ne descurcăm bine”, a declarat el la final.

Pascal de Baar s-a bucurat de primii săi km măsurați la bordul Tatra Buggyra EVO3. “A fost ca un vis. Mașina s-a comportat excelent. Prologul a fost scurt, dar provocator, cu multe viraje, urcări și coborâri. Tatra s-a comportat perfect. Locul cinci este o poziție de start excelentă cu un camion nou-nouț. Trebuie să ne obișnuim cu roadbook-ul electronic, dar Šiki ne ajută foarte mult”, a declarat pilotul olandez.

“Ne-au dat foarte mult de lucru pentru început. Erau nisipuri mari și adânci. Am încercat tot ce aveam nevoie. Bineînțeles, trebuie să rezolvăm unele lucruri mici, dar șasiul Tatra a funcționat perfect”, a adăugat Tomas “Šiki” Šikola, care joacă rolul de mecanic de bord în echipajul lui de Baar.

“A fost prima mea experiență cu nisipul. Ne-am blocat pe o dună și am pierdut cinci secunde. Dar, în afară de asta, suntem încântați”, a declarat Daniel Stiblík, nou-venit în Dakar.

Suspinul directorului sportiv al Buggyra, Robin Dolejš, arată cât de solicitantă este viața în cel mai dur raliu din lume: “Primele patru zile înainte de Dakar sunt cele mai lungi, iar următoarele sunt și mai lungi. Așa că nu am dormit prea mult și nici nu vom dormi prea mult”.

De Baar a mers prin dune și a stabilit al cincilea cel mai bun timp. Aliyyah Koloc a folosit pietre în loc de cric

Piloții de la Tatra Buggyra ZM Racing nu se dau bătuți și continuă să lupte pentru cea mai bună poziție zilnică în Raliul Dakar. Pilotul Buggyra ZM Racing, Aliyyah Koloc, a revenit în acțiune în clasa de elită Ultimate după o zi de pauză, cu un loc 30 în etapa de astăzi. Ea ocupă locul 31 în clasamentul general din cauza unor probleme tehnice la începutul evenimentului. În etapa a șaptea, Pascal de Baar a stabilit al cincilea cel mai rapid timp la bordul Tatra Buggyra EVO3. Din păcate, ambele Tatra Phoenix, pilotate de Jaroslav Valtr și Daniel Stiblík, nu au scăpat de problemele tehnice. Toate cele trei echipaje au ieșit din clasamentul general, luptând pentru rezultate în etapele din Dakar Experience.

Articole similare

Ad