Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Dezvoltare pozitiva in toate sectoarele de afaceri din Bosch

In sectorul Solutii de Mobilitate al Bosch, divizia Automotive Aftermarket a inregistrat o crestere de doua cifre in 2019. Reteaua de parteneri auto Bosch a numarat peste 400 de service-uri auto in Romania in anul precedent. In sectorul Tehnologie pentru constructii si energie, divizia Termotehnica s-a concentrat in principal pe reinnoirea si extinderea portofoliului de produse prin adaugarea de noi centrale murale in condensare si lansarea, in premiera pe piata romaneasca, a unei linii proprii de solutii de climatizare. 
Vanzarile diviziei Bosch Tehnologie pentru constructii au continuat tendinta ascendenta din ultimii trei ani, inregistrand o crestere de doua cifre in 2019, reprezentata in principal de solutii integrate si complexe. In acest an, divizia Tehnologie pentru constructii implineste 100 de ani de la infiintare si are in plan lansarea de noi produse si solutii pe piata europeana si romaneasca, precum platforma de securitate INTEOX. In Timisoara, Bosch Service Solutions ofera servicii de externalizare a proceselor de afaceri in 18 limbi. In 2019, aceasta activitate a inregistrat o crestere de doua cifre. In 2020, Bosch Service Solutions se va concentra pe servicii specializate, cum ar fi servicii de controlling si solutii software. Compania livreaza solutii software adaptate care raspund nevoilor clientilor sai, alocand timpul si resursele necesare intelegerii aspectelor delicate si problemelor cu care acestia se confrunta in activitatile lor zilnice, oferind astfel solutii centrate pe maparea si optimizarea proceselor. Mai mult, sectorul Bunuri de larg consum a avut, de asemenea, o performanta buna in 2019. Divizia Scule electrice a inregistrat o crestere puternica de doua cifre in segmentul de scule profesionale si telemetre, care au obtinut o cota de piata relevanta. Totodata, anul trecut divizia Bosch a lansat pe piata din Romania sistemul X-LOCK, o inovatie Bosch Scule electrice. In plus, BSH Electrocasnice a continuat, de asemenea, tendinta din ultimii ani, reusind o crestere de doua cifre, depasind concurenta pe piata de electrocasnice mari si mici si consolidandu-si pozitia. In 2019, BSH a sarbatorit 20 de ani de la intrarea pe piata locala si 4.800.000 de electrocasnice vandute. Pentru 2020, compania se pregateste sa lanseze pe piata romaneasca marca de electrocasnice de lux Gaggenau, precum si o linie de produse Bosch care include masini de spalat vase, congelatoare XXL si electrocasnice noi pentru bucatarie cu cantar incorporat. Sectorul Tehnologie industriala a inregistrat o dezvoltare pozitiva si in 2019. Divizia Rexroth a urmat strategia duala Bosch in dezvoltarea si promovarea Industriei 4.0, implementand solutii industriale conectate in propriile unitati de productie pentru a spori eficienta in derularea de proiecte pentru industria locala.

Articole similare

Ad