Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad

DHL Express cumpără o sută de vanuri Fiat E-Ducato pentru electrificarea livrărilor last mile

DHL Express a achiziționat primele o sută de vanuri Fiat E-Ducato ca parte a planului de a electrifica 60% din flotă până în 2030. Acestea sunt 100% electrice, cu o autonomie de peste 200 km, ceea ce le face potrivite pentru livrarea last mile. „Viitorul logisticii last mile este electric. Pentru a ne îndeplini scopul de a conecta oamenii și de a îmbunătăți viețile, ne-am angajat să devenim mai «verzi» în activitatea zilnică. Prin adăugarea E-Ducato în flotă, facem un pas important în a ne atinge obiectivul de a electrifica cea mai mare parte a flotei de livrare last mile”, a spus Alberto Nobis, CEO DHL Express Europe.

DHL Express conectează consumatorii și companiile din peste 60 de țări și teritorii din Europa, bazându-se pe o flotă de preluare și livrare formată din aproximativ 500 de vanuri electrice care funcționează în principal în zonele urbane și 14.000 de vehicule neelectrice. Datorită cererii ridicate a clienților pentru livrări internaționale Express, compania se așteaptă ca flota sa europeană pentru ultimul kilometru să crească la aproximativ 20.000 de camioane până în 2030.

Electrificarea logisticii last mile este unul dintre pilonii principali al planului grupului DPDHL pentru sustenabilitate. Grupul investește în total 7 miliarde de euro până în 2030 în măsuri de reducere a emisiilor de CO2. În plus față de electrificarea vehiculelor, fondurile se vor îndrepta în special către combustibili de aviație durabili și clădiri neutre din punct de vedere climatic, ajutând compania pe drumul către obiectivul său de emisii zero până în 2050.

Pentru DHL Express, parteneriatul strategic cu Fiat reprezintă următoarea evoluție pentru livrări fără emisii de CO2. Compania folosește și biciclete pentru marfă în zone precum Barcelona, Copenhaga şi Frankfurt pe Main. De asemenea, își conectează facilitățile de distribuție din centrele orașelor Londra și Amsterdam prin bărci, pentru a reduce volumul traficului în interiorul orașului și emisiile de CO2.

Articole similare

Ad
Ad