Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Digitalizarea si puterea informatiei

Solutiile hardware si software care livreaza date relevante in timp real, pentru monitorizarea mai inteligenta si adoptarea unor decizii optime in modul de gestionare a retelelor valorice, pot elibera companiile de toti pasii de lucru care pot fi planificati si controlati, utilizand algoritmi de adoptare a unor decizii clare. Insa, comunitatea trebuie sa fie in continuare creativa, pentru a gasi solutii pentru sistemele dinamice imprevizibile din cadrul lantului de aprovizionare care nu sunt acoperite de solutii software. „Ce s-ar intampla daca in viitor, noi, dar si colegii, competitorii si clientii nostri, am detine aceleasi informatii despre dezvoltarea pietelor, cifrele de vanzare, preferintele clientilor si evolutiile costurilor?
 

Cum ne vom diferentia de alte companii daca privim cu totii doar catre Google sau Amazon? “, s-a intrebat Bettina Bohlmann, Managing Partner al 3p Procurement Branding GmbH, o companie de personal si dezvoltare organizationala specializata in achizitii si supply chain. Aceasta este de parere ca managerii trebuie sa ia in considerare toate aceste aspecte atunci cand angajeaza si dezvolta angajati, formeaza echipe si transforma propria organizatie. „Trebuie sa reinvatam cum sa interactionam cu datele. Dorinta de a impartasi cunostintele si ideile rapid si direct va deveni o abilitate esentiala pentru lucrul strategic. Procesele si metodologiile orientate catre client, ca „gramada ordonata“ sau gandire creativa, ar trebui sa fie mai bine acceptate in departamentele inca definite de ierarhii traditionale. In plus, trebuie incorporate in forme organizationale agile care pot atinge un echilibru intre auto-organizare (pe grupuri intregi sau lanturi de aprovizionare) si conservarea resurselor. Acesta este singurul mod de a asigura succesul si o baza de profitabilitate pe termen lung.“

Bettina Bohlmann va adresa aceste intrebari si va oferi raspunsuri intr-un panel din cadrul celei de a patra editii a conferintei “EXCHAiNGE – The Supply Chainers’
Conference”, ce va avea loc in 6-7 octombrie la Frankfurt.
“Digitalizarea-puterea informatiei” este tema intalnirii care isi propune sa promoveze un dialog interactiv intre participanti si audienta, in special pe baza subiectului „digitalizarea si factorul uman“.
Panelul va fi format din:
– Mathieu Caudal (Vice-Presedinte Operatiuni&Produse, Unu GmbH)
– Hans Pieper (Managing Director, Terminalbetrieb Nord, Deutsche
Umschlaggesellschaft Schiene-Straße (DUSS) mbH)
– Dr. Rembert Horstmann (Director de Marketing, IMPERIAL Logistics International
B.V.&Co.KG)
– Karl Kirschenhofer (Vice-Presedinte, operatiuni de fabricare in cadrul Nokia Solutions and Networks GmbH&Co.KG)

Articole similare

Ad