Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DKV Analytics câștigă German Innovation Award 2022

DKV Mobility a primit premiul German Innovation Award de la Consiliul German de Design la categoria „Excellence in Business to Business – Information Technologies | Functional Software”. În cadrul evenimentului de premiere desfășurat la Berlin, DKV Mobility a fost răsplătită pentru performanța remarcabilă arătată prin dezvoltarea DKV Analytics, un instrument digital care permite clienților firmei să aibă control total asupra costurilor, transparență și mai multă eficiență în gestionarea flotei.

„Suntem extrem de onorați pentru această recunoaștere și mulțumim Consiliului German de Design pentru premiu. Este o recunoaștere a faptului că ambiția noastră  de a construi continuu un instrument digital care să răspundă nevoilor clienților noștri, sporind în același timp experiența utilizatorului, este abordarea cea mai bună și corectă”, a declarat Till Kreiler, Chief Digital Officer la DKV Mobility.

„Dezvoltăm un spectru larg de produse și tehnologii digitale pentru utilizatorii DKV Mobility în DKV COCKPIT și în DKV Mobility. DKV Analytics a fost dezvoltat după un proces amplu de proiectare, bazat pe interviuri cu clienții. Aceștia pot acum să analizeze și să exportă toate costurile de drum și carburanți în aplicația DKV Mobility.

Încă de la înființarea sa în 1953, Consiliul German de Design este recunoscut drept lider la nivel mondial în ceea ce privește comunicarea și transferul de cunoștințe în design, tehnologie, marcă și inovație. German Innovation Award răsplătește realizările remarcabile care deschid noi căi prin valoarea adăugată, cu un accent special pe experiența utilizatorului. Juriul, format din specialiști interdisciplinari, din diverse arii: tehnologie, digitalizare, știință, asociații și instituții, a evaluat cele 640 de lucrări pe baza următoarelor criterii: gradul de inovație, beneficiile utilizatorilor și viabilitatea economică. Premiile German Innovation Award 2022 sunt împărțite în două domenii: „Excelență în Business to Consumer” și „Excelență în Business to Business”.

Articole similare

Ad