AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DKV Group a obtinut rezultate record

DKV MOBILITY SERVICES Group – care include DKV EURO SERVICE a obtinut vanzari totale de 5,8 miliarde de euro in 2015. Aceasta reprezinta o crestere cu 1,8% in comparatie cu anul trecut. „Cu toate ca pretul motorinei in anul financiar care a trecut a fost cu 12% sub nivelul anului 2014 din cauza surplusului global, DKV Group a reusit sa compenseze aceasta situatie”, declara dr. Alexander Hufnagl, Managing Director. „Daca nu luam in considerare scaderea pretului motorinei in 2015, cifra de afaceri se ridica la 6,3 miliarde de euro”, adauga si dr. Werner Grünewald, de asemenea, Managing Director.
 

DKV Group a compensat aceasta scadere a pretului motorinei prin integrarea in portofoliul companiei a decontarii pentru mai multe taxe de drum (inclusiv in Rusia), prin introducerea cu succes a cardului NOVOFLEET pentru flotele de autoturisme si extinderea retelei europene de alimentare in Eurasia. Eforturi au fost depuse pentru imbunatatirea eficientei si la REMOBIS, firma grupului care se ocupa cu rambursarea de TVA pentru firmele de transport, iar timpul necesar pentru restituiri a fost redus, in medie, in Europa, la jumatate.
Desi numarul de clienti este in crestere, grupul considera ca relatiile bazate pe parteneriatele pe termen lung cu acestia, asigura succesul afacerii si in viitor. Fiecare client primeste consiliere personalizata de la un specialist DKV dedicat. „Avem clienti care se bazeaza pe serviciile noastre de peste 40 de ani”, spune Dr. Alexander Haufnagl. „Potrivit unui sondaj anual, realizat de o companie de cercetare externa, doua treimi dintre clientii nostri ne vad mai potriviti pe noi pentru ei decat pe competitori. 70,8% ne-ar recomanda si altora.”
Pentru a preintampina provocari viitoare, cum ar fi integrarea unor noi taxe de drum europene, dezvoltarea permanenta a infrasctructurii de facturare, dar si intrarea in noi segmente de business, DKV Group intentioneaza sa creeze pana la 100 de noi locuri de munca in 2016 in domeniul customer service, IT, management de produs, marketing si vanzari, ceea ce va insemna ca numarul de angajati din Europa sa ajunga la 880.

Articole similare

Ad
Ad