Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Doua noi game, pentru eficienta crescuta

Daca anul trecut Continental a lansat generatia a treia de anvelope pentru autobuze si autocare, 2014 este anul anvelopelor pentru vehicule comerciale, adica gamele Conti EcoPlus si Conti Hybrid. In 2015 vor urma cele pentru constructii, iar in 2016, cele de iarna. Primele luni ale acestui an au fost „aglomerate“ pentru Continental, care a lansat doua game noi, Conti Hybrid – anvelope regionale – si Conti EcoPlus – anvelope de autostrada. Producatorul german promite ca pneurile noi vin cu performante sporite in ceea ce priveste randamentul kilometric, consumul de carburant si rezistenta la uzura, datorita folosirii unor tehnologii si materiale noi – printre care niste compusi nou adaptati din cauciuc polimerizat pentru caile de rulare si flancuri – dar si constructiei caii de rulare.
 
Conti Hybrid este gama de anvelope pentru transport regional. In Uniunea Europeana 67% din operatiunile de transport sunt derulate la nivel national, iar transportul regional este in crestere datorita schimbarilor in comportamentul consumatorilor, mai exact, comenzilor online. Dar acest tip de transport este destul de solicitant pentru vehicule, cu multe franari si accelerari, operatiuni in spatii stranse etc. Avand in vedere diversitatea acestui segment, producatorul german a pregatit din start mai multe dimensiuni, 17,5, 19,5 si 22,5”.

Concepute special pentru distributia regionala si urbana, modelele de 17,5”, Conti Hybrid LS3 pentru axa motoare si Conti Hybrid LD3 pentru axa de directie se adreseaza vehiculelor usoare, de pana la 12 t, in timp ce versiunile Conti Hybrid HS3 si Conti Hybrid HD3, de 19,5”, sunt destinate vehiculelor de peste 12 t. Special pentru remorci si semiremorci, Continental a dezvoltat Conti Hybrid HT3 de 19,5”.
Noile anvelope promit eficienta in consumul de combustibil si un randament kilometric crescut fata de generatia anterioara, cu 10% pentru anvelopa de directie si 13% pentru cea de pe axa motoare (LS3 si LD3), iar pentru anvelopele pentru vehicule de peste 12 t imbunatatirea este de 10%.
Anvelopa Conti Hybrid HS3, de 22,5”, pentru axa de directie, are un randament kilometric crescut cu 17%.
Pana la finalul acestui an vor fi disponibile opt dimensiuni de anvelope din aceasta gama.
Noua familie a fost special proiectata pentru greutatea proprie mai mare a autovehiculelor cu motorizare Euro 6.
Anvelopele Conti Hybrid pentru directie sunt marcate M+S, iar cele pentru axa motoare au in plus si marcajul 3PMSF.

Noutati si pe segmentul anvelopelor de autostrada
Gama Conti EcoPlus de anvelope de autostrada, pentru axa de directie, motoare si semiremorca, vine in intampinarea dorintei companiilor de transport de a reduce consumul de carburant si promite o economie de carburant de pana la 1,9 l/100 km, in comparatie cu generatiile anterioare, HSL2, HDL2 si HTL1.

Articole similare

Ad