Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Duvenbeck își pune încrederea în combustibilul HVO

Specialistul în logistică utilizează combustibil biogenic pentru a transporta bunuri în mod durabil

Aprobarea oficială pentru vânzarea combustibilului biogen, HVO100, este disponibilă în Germania de la sfârșitul lunii mai. Grupul Duvenbeck a fost una dintre primele companii de logistică care și-a asigurat cota de combustibil pentru a trece părți din flota sa de camioane la operațiuni normale cu HVO100.

Duvenbeck a fost prima companie germană de logistică care a testat combustibilul pe bază de plante în situații practice zilnice pe o perioadă destul de lungă, ca parte a unui proiect pilot. Experiența acumulată a fost pozitivă. În comparație cu motorina, HVO este una dintre sursele de energie regenerabilă, arderea cu acesta este mai curată și rămâne lichid chiar și la temperaturi scăzute, mult sub zero.

“A avea HVO în rezervoarele camioanelor noastre ne ajută să reducem semnificativ amprenta noastră de CO2 și pe cea a clienților noștri”, spune Hakan Bicil, directorul general al Duvenbeck, explicând ramificațiile. “Utilizarea HVO ca înlocuitor al combustibilului diesel fosil sprijină planurile noastre de a neutraliza emisiile relevante pentru climă rezultate din exploatarea flotei noastre până în anul 2040. Pe lângă camioanele alimentate cu baterii și sistemele de propulsie care utilizează biogaz, putem utiliza acum o altă alternativă, care intră în vigoare imediat, pentru a ne reduce emisiile de gaze cu efect de seră în traficul de transport rutier în cadrul flotei noastre existente.”

Șoferii profesioniști de la Duvenbeck sunt, de asemenea, convinși de noul combustibil. “Camioanele alimentate cu HVO sunt mult mai silențioase și oferă aceleași performanțe ca vehiculele diesel”, spune Bernd Reining, managerul flotei de vehicule de la Duvenbeck. “Și nu există mirosul tipic de motorină atunci când faci plinul. Șoferii noștri au sentimentul plăcut că sunt pe drum fără să afecteze clima.” Nu este necesară retehnologizarea vehiculelor pentru a utiliza HVO.

Cu toate acestea, Reining recomandă companiilor să obțină de la furnizorii de camioane aprobarea ca vehiculele să utilizeze HVO. Materialul rezidual de motorină veche de la punctele de alimentare ale companiilor ar trebui eliminat înainte de acceptarea HVO. HVO este fabricat din materii prime biogene, cum ar fi uleiurile de gătit uzate, grăsimile vegetale și animale, precum și elementele organice din deșeurile menajere. Aceste materii prime sunt transformate (hidratate) în hidrocarburi combustibile. Deși HVO emite cu până la 90% mai puține emisii de CO2 în comparație cu motorina fosilă, nu există nicio diferență între cele două în ceea ce privește taxele din Germania. Carsten Sanders, manager de proiect pentru sisteme de propulsie durabile la Duvenbeck, comentează: “Un model al nivelului de maturitate stă la baza gestionării CO2 și ne permite să urmărim în orice moment situația emisiilor noastre, astfel încât să putem lua măsuri suplimentare de reducere. Datorită introducerii HVO, am făcut un pas semnificativ pe drumul nostru către neutralitatea climatică.”

Articole similare

Ad