Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

E-commerce-ul a explodat pentru XPO, dar profitul a scazut

Comertul electronic a crescut la XPO Logistics, potrivit lui Bradley Jacobs, CEO-ul companiei. „Comertul electronic ne-a salvat in aprilie, sincer. A fost cea mai puternica performanta a noastra pe verticala si a crescut, de fapt, atunci cand toate celelalte sectoare erau in scadere. Mancarea si bautura au fost, de asemenea, in crestere. Dar, in afara de comertul electronic si segmentul alimentar, toate celelalte segmente ale activitatii noastre de transport si logistica au avut rezultate slabe de la mijlocul lui martie pana la sfarsitul lui aprilie."

Bradley Jacobs a mai afirmat ca e-commerce este o afacere excelenta in care trebuie sa fii prezent, pentru ca nu este un fenomen ciclic. „Ne asteptam ca unele dintre schimbarile de comportament care au loc in timpul pandemiei sa continue. Am avut o crestere organica de 9% a veniturilor din e-commerce si acesta este un rezultat deosebit. Motivul a fost acela ca oamenii au stat acasa si au comandat echipamente pentru exercitii, pentru bricolaj/imbunatatiri la domiciliu, produse de gazon/gradina, aparate si echipamente electronice online.?
 
XPO a fost bine pozitionat pentru a profita de avantajele cresterii accelerate a comertului electronic la nivel mondial, fiind prima platforma externalizata de e-fulfillment din Europa, principala platforma de logistica inversa si cea mai mare platforma de last-mile din SUA pentru produse voluminoase. La inceputul lui mai, XPO a anuntat venituri operationale pentru primul trimestru al anului de 81 de milioane de dolari, comparativ cu 132 de milioane de dolari pentru aceeasi perioada din 2019. Veniturile au fost de 3,86 de miliarde de dolari, fata de 4,12 miliarde de dolari, cat s-a inregistrat in primul trimestru al anului trecut. „Rezultatele noastre au aratat bine pana la mijlocul lui martie, cand Covid-19 a atins proportii pandemice. La acel moment, pietele noastre s-au deteriorat rapid. Am actionat urgent si am luat masurile cuprinzatoare de siguranta pentru a ne proteja angajatii din prima linie.?

Revenind la activitatile XPO in Europa, pe segmentul de transport compania a fost afectata de inchiderea temporara a magazinelor si a fabricilor clientilor, in special in Franta si Spania. „Activitatea noastra din aceste tari a atins cele mai scazute niveluri la inceputul lui aprilie, iar volumele de transport se redreseaza modest pe masura ce aceste piete se pregatesc sa iasa din blocare. Volumele au fost foarte scazute in Marea Britanie si SUA de la mijlocul lui aprilie. Pe masura ce industriile si ariile geografice se redeschid, asteptam sa vedem imbunatatiri.?
 
In ce priveste segmentul logistic, veniturile din Europa au scazut cu 3,5% in primul trimestru fata de aceeasi perioada a anului trecut, comertul electronic si cel alimentar cu amanuntul avand cele mai puternice cresteri ale companiei. Pe segmentul logistic in ansamblu, XPO si-a dublat castigurile incepand cu trimestrul al treilea din 2018. „Important este ca XPO are 2,5 miliarde de dolari lichiditate si un model de afaceri solid.?

Articole similare

Ad