Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

ERRU a fost extins, pentru a include și încălcările Pachetului Mobilitate

ERRU (Registrele Europene ale Întreprinderilor de Transport rutier), sistemul electronic care le permite statelor membre UE să schimbe între ele informații despre firmele de transport rutier, a fost extins pentru a include încălcările noilor reglementări din Pachetul Mobilitate, iar Comisia Europeană a publicat de curând lista acestor abateri.

Registrul conține infracțiunile definitive din ultimii doi ani, pe numele titularului licenței și al managerului de transport, iar în cazul în care este depășită valoarea limită se poate ajunge la pierderea competenței profesionale și/sau a licenței.

Noile încălcări ale Pachetului Mobilitate sunt clasificate în funcție de gravitate: încălcări grave,  foarte grave și cele mai grave, sancționate, pentru fiecare încălcare cu unu, trei, respectiv nouă puncte de penalizare.

A fost inclusă și o încălcare deja existentă, aceea a neînregistrării codului de țară la începutul și la sfârșitul programului de muncă, ceea ce, la fel ca neintroducerea codului de țară la trecerea frontierei, este clasificată ca infracțiune gravă.

Deoarece aceste norme sunt prevăzute într-un regulament, ele au efect direct în 20 de zile de la data publicării. Dacă acest lucru poate duce și la puncte de penalizare în cazul amenzilor care devin definitive după data intrării în vigoare depinde de situația din țara de încălcare.

Articole similare

Ad
Ad