Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Extinderea magazinelor online românești în străinătate și dezvoltarea serviciilor de transport dublează volumul livrărilor cross-border în 2022, potrivit estimărilor Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerțul online și compania cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est.

Estimarea ia în calcul creșterea accelerată a comerțului online și evoluția pieței de transport și curierat din 2021, când volumele livrate în România și din România către alte țări s-au dublat.

„Livrările cross-border s-au dublat în 2021, față de 2020, pe fondul creșterii comenzilor online, dar și a îmbunătățirii serviciilor de livrare, și a extinderii serviciilor acestora în regiunea Balcanilor, în Turcia și Israel. Totodată, volumele de colete s-au dublat, anul trecut, datorită creșterii numărului de noi magazine online internaționale care livrează către clienții din România, dar și ca urmare a numărului tot mai mare de magazine online românești care își extind afacerile online dincolo de granițe”, a declarat Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.

Printre cele mai populare destinații de livrare pentru magazinele online din România se regăsesc Grecia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Polonia, Italia și Spania. Magazinele online care aleg să își dezvolte afacerile internațional aleg aceste țări fie din rațiuni de proximitate, fie că acolo se află mari comunități de români.

De cealaltă parte, coletele care intră în România sunt livrate mai ales din Cehia, Slovacia, Polonia, Germania, Ungaria, Italia, Marea Britanie, SUA și China semn că, deja, multe dintre magazinele online din aceste țări au pătruns la noi.

„Estimăm pentru acest an creșterea numărului de colaborări cu parteneri care sunt interesați să livreze internațional, dar și să pătrundem pe noi piețe din afara țării pentru a le asigura clienților noștri selleri si magazine online oportunități multiple pentru a-și comercializa produsele”, a mai spus Alexandr Jeleascov, menționând că, de anul acesta, Packeta România administrează și operațiunile Packeta din Grecia, Italia, Turcia și Bulgaria, lucru care oferă noi oportunități magazinelor online de a-și extinde operațiunile de comerț pe noi piețe de desfacere, beneficiind de expertiza logistică a Packeta.

Planurile companiei vizează fructificarea tuturor oportunităților de creștere în aceste țări și crearea unui sistem bidirecțional din perspectiva livrărilor, bazat pe un flux logistic bine pus la punct.

Una dintre aceste oportunități o reprezintă evenimentul eCommerce & Digital Marketing Expo, unul dintre cele mai importante evenimente de profil din Sud-Estul Europei, desfășurat pe 14 și 15 mai în Grecia, la Atena, și primul eveniment internațional la care participă Packeta România. Prin prezența la acest eveniment, Packeta România vizează crearea unei priviri de ansamblu asupra pieței din Grecia și generarea de oportunități de colaborare cu magazinele online și sellerii locali.

În prezent, Packeta România oferă:

La nivel internațional, grupul Packeta a încheiat anul trecut cu venituri de 195 de milioane de euro, a transportat peste 73 de milioane de colete, are o rețea extinsă de peste 92.000 de puncte pick-up și peste 32.000 de clienți.

Coletăria.ro dorește să își crească echipa cu 40 de noi angajați în 2021, inclusiv în zona de logistică și servicii clienți, la un total de peste 80 de salariați, în funcție de evoluția business-ului. Ținta de anul acesta vine după ce, în 2020, Coletăria.ro a înregistrat o creștere de 300% a numărului de angajați în România.

Majorarea echipei face parte din strategia de dezvoltare de anul acesta a Coletăria.ro, compania dublând investițiile pe piața din România la 2 milioane de euro.

Investițiile începute anul trecut, prin deschiderea, în primăvară, a depozitului de la Oradea și transformarea depozitului din București în hub regional pentru deservirea clienților Coletăria.ro din regiunea Balcanilor, au condus la o creștere semnificativă a numărului de colete procesate și a clienților, rezultând, astfel, o necesitate reală de a majora capacitatea de resurse umane, în special pe logistic și client service”, spune Alexandr Jeleascov, CEO-ul companiei.

Compania urmărește consolidarea echipei pe zonele de Sud și Vest ale României, unde are deja depozite și sistemele de dezvoltare puse la punct. Mai exact, vizează angajări pe segmentele de logistică, servicii clienți, vânzări și marketing, urmărind dezvoltarea echipelor pe zonele de procesare și manipulare a coletelor și specializarea lor pe tipuri de servicii oferite, creșterea capacității de răspuns pe zona de servicii clienți, accelerarea înrolării de magazine și selleri online din Romania prin creșterea capacității de vânzare.