Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Bridgestone, lider global în dezvoltarea de anvelope și soluții de mobilitate durabilă, a anunțat lansarea Turanza All Season 6, noua sa anvelopă premium touring pentru toate sezoanele, care dispune de tehnologia ENLITEN Technology.

Concepută pentru a funcționa pe tot parcursul anului, Bridgestone Turanza All Season 6 a fost dezvoltată pe baza unui studiu de piață cuprinzător realizat în rândul a mii de șoferi europeni.

Această lansare vine în urma unei creșteri puternice a pieței către anvelopele all-season observate de la lansarea predecesorului Bridgestone Turanza All Season 6 în 2018 – segmentul reprezentând acum 21% din piața europeană. Șoferii care nu se confruntă cu condiții dificile de iarnă sau care își folosesc mașinile pe drumuri urbane tratate, optează din ce în ce mai mult pentru confortul unei anvelope all season.

Bridgestone Turanza All Season 6 este conceput pentru a-i ajuta pe șoferi să păstreze controlul chiar și în condiții stresante pe tot parcursul anului – indiferent de anotimp sau de condițiile meteorologice.

Bridgestone Turanza All Season 6 excelează în trei domenii cheie:

Performanță de frânare remarcabilă în toate anotimpurile: conform testelor efectuate de unul dintre cele mai respectate institute independente de testare auto din Europa, TÜV SÜD, Bridgestone Turanza All Season 6 oferă cea mai bună frânare pe carosabil umed din clasa sa și performanțe excelente de frânare atât pe carosabil uscat, cât și în condiții de zăpadă.

Performanță excepțională pe zăpadă: De asemenea, TÜV SÜD a confirmat capacitățile puternice ale modelului Bridgestone Turanza All Season 6 în ceea ce privește aderența pe zăpadă, frânarea, virajele și manevrabilitatea – ceea ce, împreună cu marcajul 3PMSF, garantează că poate face față cu succes provocărilor de iarnă.

Kilometraj superior: Bridgestone Turanza All Season 6 demonstrează o îmbunătățire cu 20% față de predecesorul său, Bridgestone Weather Control A005 EVO.

„Am ascultat mii de șoferi din întreaga Europă în timp ce am dezvoltat Bridgestone Turanza All Season 6. Prin obținerea unei înțelegeri cu adevărat holistice a provocărilor de zi cu zi ale șoferilor, suntem capabili să extindem și să îmbunătățim continuu portofoliul nostru de produse pentru a răspunde nevoilor lor. Dezvoltat în conformitate cu angajamentul E8 al Bridgestone, Turanza All Season 6 exemplifică dorința noastră continuă de a inova în materie de produse, fiind una dintre cele cinci noi anvelope de consum care vor fi lansate în 2023 – iar această lansare este deosebit de oportună, deoarece răspunde cererii tot mai mari a pieței anvelopelor all season în Europa, observată în ultimii ani.”,

a declarat Emilio Tiberio, CTO și COO la Bridgestone EMIA.

Bridgestone Turanza All Season 6 este proiectată cu ENLITEN, o combinație de tehnologii de ultimă generație pentru a oferi siguranță maximă, performanță excepțională a anvelopei și caracteristici îmbunătățite de sustenabilitate, asigurând că anvelopele Bridgestone sunt pregătite pentru vehicule electrice. Bridgestone Turanza All Season 6 prezintă un design optimizat al modelului, o retenție fără zăpadă, un nou produs pentru un contact îmbunătățit cu asfaltul și un echilibru îmbunătățit al evacuării apei și al performanțelor.

Dezvoltată și fabricată în Europa, Bridgestone Turanza All Season 6 este concepută pentru autoturisme și SUV-uri, inclusiv pentru vehicule electrice și pe gaz. Anvelopa premium va fi disponibilă în 85 de dimensiuni, de la 16″ la 21″, acoperind 96% din cererea de roți de dimensiuni mari din segmentul touring all season.

Michelin a prezentat evoluția piețelor de anvelope și transformările strategice ale grupului la un eveniment organizat în cea mai mare fabrică de anvelope auto din Europa de Vest, situată în Cuneo, Italia.

Michelin a subliniat angajamentul său față de mediu, în special obiectivul său de a obține 100% materiale sustenabile în anvelopele sale până în 2050.

Piețele auto au trecut prin schimbări profunde în ultimii ani, obiceiurile și nevoile consumatorilor schimbându-se foarte mult în întreaga lume. Caracteristicile unor vehicule din ce în ce mai grele, mai personalizate, mai confortabile și mai sigure, precum și partajarea mașinilor sau dezvoltarea leasingului sunt semnele vizibile în acest sens. În plus, schimbările climatice și constrângerile de mediu din ce în ce mai stricte au avut, de asemenea, un impact major asupra mai multor piețe.

În acest context, Michelin este un jucător cheie în susținerea principalelor tendințe ale pieței de anvelope:

1) Odată cu creșterea greutății vehiculelor, cresc și dimensiunile anvelopelor

Această tendință are un impact direct asupra consumului și a emisiilor de CO₂ într-o perioadă de schimbări climatice și de penurie de resurse. Michelin răspunde la acest paradox cu ajutorul tehnologiei. De exemplu, prin reducerea rezistenței la rulare a produselor sale, a economisit 3,4 miliarde de litri de combustibil pe durata de viață a anvelopelor în 2021, prevenind astfel emiterea a 8,7 milioane de tone metrice de CO₂ în comparație cu 2010. Michelin își continuă obiectivul său până în 2030, îmbunătățind această eficiență energetică cu încă 10%.

2) Dezvoltarea puternică a pieței de anvelope „All Season în Europa

Anvelopele „All Season” și-au crescut vânzările de trei ori în Europa, cu toate că au fost mult timp evitate printre șoferii europeni. Aceste anvelope sunt recunoscute în prezent pentru ușurința de utilizare și performanțele lor remarcabile, în mare parte datorită unor descoperiri tehnologice dezvoltate în special de Michelin. Pe această piață, grupul preconizează o creștere de peste 11% în următorii cinci ani. Printre factorii care contribuie la aceste cifre se numără: schimbările climatice și apariția unor ninsori imprevizibile; modificările reglementărilor europene; avantajele pentru consumator de a nu avea nevoie de două seturi de anvelope; dezvoltarea parcurilor de vehicule și a leasingului.

3) Ascensiunea vehiculului electric

Odată cu dezvoltarea vehiculelor electrice, anvelopele sunt din nou în centrul atenției, deoarece performanțele și constrângerile vehiculelor electrice impun anvelopelor cerințe mult mai mari decât cele ale vehiculelor cu motoare cu combustie. Pentru a avea performanțe bune, o anvelopă pentru vehiculele electrice trebuie să aibe patru calități esențiale: longevitate (datorită cuplului sporit în timpul accelerării și decelerării), rezistență scăzută la rulare (un factor cheie pentru autonomie), capacitate de încărcare ridicată (esențială pentru a susține greutatea bateriilor), reducerea zgomotului (deoarece 70% din nivelul de zgomot generat de un vehicul electric provine din timpul condusului, nu de la motor).

Aceste cerințe reprezintă o oportunitate unică pentru Michelin de a-și dezvolta la maximum tehnologiile și know-how-ul.