Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vânzările de anvelope de schimb pentru camioane pe piața distribuitorilor angro au încheiat anul 2022 cu o creștere de 13,7% față de aceeași perioadă a anului precedent. Acest lucru reiese din datele raportului Distripool Adine, care acoperă activitatea sectorului din Spania, unde participă principalele companii de distribuție de anvelope.

Datele arată creșteri de 6,1% în vânzări de anvelope pentru autoturisme, de 4,4% în cazul camionetelor, iar de 7,6% în cazul SUV-urilor.

Potrivit secretarului executiv al Adine, Óscar Bas „anul 2022 a fost unul pozitiv pentru comercianții de anvelope, în ciuda numeroaselor probleme și obstacole cu care s-au confruntat, într-un an marcat în principal de lipsa livrărilor de anvelope, de creșterea prețurilor, de creșterea inflației, de creșterea costurilor cu energia, logistica și combustibilul etc”.

În ceea ce privește anul 2023, Óscar Bas precizează că „deși este dificil de prezis ce se va întâmpla în 2023, sunt așteptări la fel de pozitive pentru distribuție, unde probabil că mărcile de calitate și cele de buget vor avea o creștere puternică”.

Raportul creat de Adine’s Distripool are ca scop obținerea unei viziuni statistice în evoluția pieței de distribuție a anvelopelor din Spania și oferă o abordare mai apropiată, precum și o cunoaștere mai bună a fluxului de vânzări de anvelope. Raportul este întocmit cu ajutorul unei firmei de consultanță PwC, care este responsabil de colectarea și gestionarea datelor, garantând confidențialitatea și anonimatul acestora.

Michelin CrossClimate 2 și Michelin CrossClimate 2 echipează SUV-urile electrice Nissan, precum și modelele 100% electrice Juke, Qasqhai și X-Trail și Ariya.

Michelin și Nissan demonstrează că versatilitatea merg mână în mână în gama Crossover a mărcii japoneze, echipată cu anvelopele din familia Michelin CrossClimate pentru noua ediție a evenimentului X-over Domination, care a avut loc în Pirinei. Această alianță permite vehiculelor SUV electrificate Nissan (Juke, Qasqhai și X-Trail și Ariya 100% electrice) să-și sporească performanțele în situații de condus în orice condiții meteorologice, datorită anvelopelor all season Michelin CrossClimate 2 și Michelin CrossClimate 2 SUV.

O mare majoritate a șoferilor consideră că vehiculele lor sunt echipate cu anvelope pentru toate anotimpurile, când, de fapt, conduc tot timpul cu anvelopele de vară. Principalul motiv este lipsa de cunoștințe cu privire la caracteristicile anvelopelor pe tot parcursul vremii sau pe tot parcursul sezonului, precum și avantajul pe care acestea îl reprezintă pentru siguranța rutieră atunci când vine iarna, iar șoferii trebuie să facă față condițiilor meteorologice nefavorabile, cum ar fi ploaia, zăpada și gheața.

Gama All Season de la Michelin este certificată pentru iarnă (marcajul M+S și pictograma 3PMSF cu muntele cu trei vârfuri și un fulg de zăpadă în interior gravat pe flancul lateral).

Anvelopele sunt caracterizate prin menținerea performanțelor în condiții de temperatură scăzută (sub 7°C). De asemenea, oferă o capacitate mai mare de tracțiune și aderență pe suprafețele alunecoase, fiind o alternativă legală – recunoscută de DGT – la utilizarea lanțurilor și pentru a oferi mai multă siguranță, confort și mobilitate superioară. Pot fi utilizate pe tot parcursul anului, fără a le înlocui la sfârșitul sezonului de iarnă.
De asemenea, la fel ca Michelin și strategia sa „All Sustainable”, Nissan se angajează în favoarea electromobilității și a soluțiilor hibride și electrice pentru vehiculele sale. Pe lângă faptul că marca japoneză are o autonomie 100% electrică, încorporează tehnologia E-power în multe dintre modelele sale, o soluție care ajută vehiculele cu combustie să fie mai sustenabile, reducând emisiile de CO2 și consumul de combustibil. Una dintre caracteristicile comune ale întregii game de anvelope Michelin este reprezentată de progresele în materie de compuși și tehnologii, care ridică nivelul de sustenabilitate ale vehiculelor. În plus, filozofia globală a Grupului este de a reduce cât mai mult posibil amprenta asupra mediului înconjurător cu obiectivul ca toate anvelopele Michelin să fie fabricate 40% din materiale biodegradabile și ecologice până în 2030, ajungând la 100% până în 2050.