Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Grupul Michelin s-a asociat cu Enviro, un start-up suedez de 20 de persoane, infiintat in 2001, pentru a dezvolta si industrializa la scara larga o tehnologie extrem de inovatoare (piroliza) care permite reciclarea chimica a anvelopelor la sfarsit de viata, pregatindu-le pentru viata noua. Un proces chimic care, caracterizat printr-un consum de energie minim, permite obtinerea de produse de inalta calitate, precum negrul de carbon regenerat, uleiuri de piroliza, gaz de sinteza, care pot fi apoi reintroduse in procesele de productie din diverse sectoare industriale pentru a inlocui materiile prime virgine.
Acordul prevede achizitia de catre Michelin a 20% din Enviro, pentru aproximativ 3 milioane de euro. Enviro isi va pune la dispozitie tehnologia de piroliza, pastrandu-si drepturile de brevet, iar Michelin va oferi know-how in domeniul ingineriei instalatiilor si resurse de cercetare si dezvoltare industriala.

Producatorul de anvelope Goodyear a inceput sa-si vanda online produsele in Europa, informeaza compania. Mutarea vine la patru ani dupa ce a inceput acest tip de vanzare in SUA.
Procesul a fost lansat ca un proiect pilot in Germania si treptat compania il va lansa si in alte state europene. Goodyear le ofera consumatorilor germani optiunea de a achizitiona anvelope online si de a-si programa montarea acestora.

„Programul raspunde nevoilor consumatorilor care prefera comoditatea cumparaturilor online“, a declarat Frédéric Schilling, directorul canalului E-Comert din cadrul Goodyear.
„Goodyear ofera o experienta de achizitii online fara cusur, iar performanta anvelopelor este completata de montajul in cadrul unui atelier de incredere“, a completat si Jürgen Titz, Managing Director Consumer EU Central & Car Dealer Channel.
Compania a adoptat acest program pilot, modelul fiind deja testat pe piata americana. Un prim pas in selectia anvelopei este sezonul de utilizare. Toate costurile, inclusiv montajul sunt achitate online.