Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Furturile de marfă reprezintă un fenomen tot mai des întâlnit, cele mai multe fraude fiind făcute în cazul contractelor spot, încheiate prin intermediul burselor de transport. Desigur, nu platformele sunt vinovate pentru producerea acestor fapte (deși sunt voci care susțin că ar trebui să își verifice mai bine utilizatorii) și întreaga piață este invitată să […]

Conținut restricționat

Cumpară unul din abonamentele noastre pentru a avea acces la toate informațiile imediat sau fă-ți cont pentru a vedea articolele mai vechi de 3 luni.

Abonează-te
Scania si angrosistul alimentar norvegian ASKO au o colaborare de lunga durata in furnizarea de camioane performante, in cadrul careia Scania urmeaza sa livreze in perioada 2020-2022 pana la 75 de camioane electrice cu baterii.
La inceputul acestui an, ASKO a inceput activitatea cu patru camioane electrice Scania cu celule pe baza de hidrogen si in februarie a mai adaugat la flota sa doua camioane electrice de distributie Scania cu baterii. „Scopul nostru este sa avem o flota de camioane fara emisii pana in 2026", spune Torbjørn Johannson, presedinte al consiliului, ASKO NORGE AS.
Scania si-a prezentat recent obiectivele, care includ nu numai o reducere dramatica a emisiilor proprii de carbon, ci si asigurarea de emisii reduse in randul clientilor sai.
Planurile oficiale de lansare ale Scania pentru camioanele sale electrice cu baterii urmeaza a fi prezentate in cursul acestui an. Ele se alatura autobuzelor electrice cu baterii si camioanelor si autobuzelor electrice hibride, care sunt deja in productie.