Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Trofeul, acordat de revista VerkehrsRundschau pentru a opta oara, a fost obtinut la categoria „Caroserii pentru vehicule comerciale“, introdusa in premiera in competitie in 2019, iar datorita lui producatorul german isi confirma pozitia pe aceasta piata. Directorul de vanzari Schmitz Cargobull, Boris Billich, a primit premiul in cadrul unei ceremonii care a avut loc la München si a declarat ca motivul pentru care compania a castigat aceasta distinctie il reprezinta produsele inovatoare si serviciile de incredere oferite. Reamintim ca producatorul dezvolta solutii practice si personalizate pentru transport urban si si-a extins de-a lungul timpului gama de caroserii M.KO, realizand in ultimii ani investiti uriase la fabricile din Panevežys (Lituania) si Toddin (Germania), inclusiv in noua linie pentru paneluri Ferroplast.

In octombrie 2018 au fost deschise la Panevežys doua lunii suplimentare pentru caroserii M.KO si kituri M.KO, ceea ce tripleaza capacitatea tehnica a fabricii de la circa 10 unitati/zi in 2017 la 30 de unitati/z in aprilie 2019. Astfel, fabrica lituaniana a devenit un furnizor pentru piata europeana de kituri si solutii speciale de transport, ceea ce se vede si din conceptele dezvoltate pentru kiturile M.KO impreuna cu producatorii de autovehicule. Iar garantia si service-ul oferite in intreaga retea Schmitz Cargobull intregesc pachetul oferit clientilor. In plus, compania germana lucreaza si cu producatori de autovehicule din Noua Zeelanda, Australia, Africa de Sud si Canada.
Schmitz a mai obtinut si locul al doilea la categoria „Sisteme telematice OEM“, datorita solutiei TrailerConnect, o dovada a faptului ca sistemele telematice devin un factor important in decizia de a cumpara un vehicul si ca solutia Schmitz a convins clientii de valoarea adaugata pe care o aduce.
Pentru acordarea premiilor, institutul de cercetare de piata Kleffmann a intervievat peste 663 de manager de flote in legatura cu imaginea celor mai importanti furnizori de vehicule comerciale, produse si servicii. In competitia din acest an au participat 110 marci, la 12 categorii: vanuri, camioane usoare si grele, remorci/semiremorci, caroserii, anvelope, carduri de carburant, inchiriere de camioane si remorci, telematice OEM si furnizori 3PL, alaturi de stivuitoare, sisteme de incarcare/de depozitare si macarale pentru incarcarea camioanelor.