… iar directorul de design al producătorului francez, Paul Daintree, a prezentat pe 8 iulie, în cadrul unui eveniment online, geneza noilor modele, care se remarcă prin nivel înalt de conform și productivitate.
Echipele Renault Trucks Halle du Design, conduse de Paul Daintree, lucrează la gamele T, T High, C și K încă din 2018, în colaborare strânsă cu unii dintre clienții companiei, deoarece „este crucial pentru designeri să așeze utilizatorul final în centrul concepției și deciziilor lor. De aceea am organizat sesiuni cooperative cu clienții în studioul de design și am vizitat parcări și depozite pentru a ne întâlni cu cărăușii și cu șoferii, a le înțelege necesitățile și a le răspunde.”
Această muncă de teren, alături de informațiile colectate de la dealeri și de experiența inginerilor Renault Trucks, au constituit baza schimbărilor aduse stilului și confortului vehiculelor.
Partea frontală a fost redesenată, pentru a oferi mai mult spațiu pentru picturi și elemente grafice personalizate. Luminile frontale au fost înnoite total, folosind tehnologia LED, care nu numai că are avantajul unei mai bune iluminări, ci le și permite designerilor să reducă înălțimea farurilor și să plaseze mai multe elemente pe o suprafață mai mică. Deasupra farurilor a fost adăugat un deflector, iar proporțiile părții din față au fost complet modificate, camionul având „o prezență mai pregnantă și mai multă atitudine și fiind recunoscut imediat”.
Grila frontală a fost și ea reproiectată, pentru a crea un aspect mai sofisticat, de autoturism, și funcția de rabatare, prin care poate fi transformată în scaun, masă sau treaptă, a fost menținută datorită popularității ei în rândul șoferilor. Iar dimensiunile logo-ului Renault Trucks pe grila frontală sunt acum mai mari.
Renault Trucks a organizat pe 23 martie o conferință de presă online în cadrul căreia președintele companiei, Bruno Blin, a prezentat o imagine de ansamblu a anului trecut, cu dificultățile, dar și cu realizările sale, și a anunțat că în 2021 vor fi înnoite gamele de camioane T pentru transport pe distanțe lungi și C și K pentru construcții, care vor oferi o productivitate și mai mare și un consum redus de combustibil, deci și emisii mai mici de CO2, în beneficul companiilor utilizatoare, alături de confort și siguranță mai bune, pentru a fi atractive și din perspectiva șoferilor. Aceasta este cea mai mare investiție a producătorului francez din 2013 încoace, când a revizuit complet toate modelele sale.
Pe 29 martie comunitatea jucătorilor Euro Truck Simulator 2 va putea vedea modelul T 2021 sub un văl roșu, în fața dealerului Renault Trucks din cadrul acestui joc video de simulare a conducerii de camioane, și până când se va ridica vălul producătorul va organiza, pe rețelele sale sociale, diverse competiții cu premii.
Iar pe 6 aprilie, ora 18.00 CET, noile modele vor fi prezentate în premieră – pe contul SCS Software Twiytch, unde va avea loc și o întâlnire cu directorul de design al companiei, Paul Daintree – tot în jocul video Euro Truck Simulator 2, apreciat de peste 9 milioane de utilizatori din întreaga lume. Astfel, cei interesați vor beneficia de o experiență virtuală de condus, în care vor putea vedea noul design exterior, noua poziție la volan și noua arhitectură a cabinei.
02.10.2020
Ultimul număr: Octombrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit