Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Participanții s-au adunat la campionatul european de camioane ETRC de la Misano pentru prima etapă și au fost întâmpinați de un traseu ud, însă cel puțin în a doua zi condițiile atmosferice au fost excelente.

Ca în aproape toate cursele din sezonul trecut, campionul Kiss a fost cel mai rapid în antrenamente.

Cu toate acestea, Cursa 1 a adus surprize amare atât pentru el, cât și pentru Steffi Halm și britanicul Taylor – toți trei au fost eliminați din cauza problemelor tehnice. Astfel, cele 25 de puncte de la prima cursă au mers la Jochen Hahn, iar puncte au primit și toți ceilalți care au terminat.

Norbert Kiss a câștigat în mod convingător atât Cursa 2 pe ploaie sâmbătă, cât și Cursa 3, avându-l ca principal adversar pe Sasha Lenz. Antonio Albacete a fost victorios în ultimul start din cele patru și a demonstrat tuturor participanților că un camion nou și un pilot veteran nu poate fi ignorat.

Pe pistă, cei mai rapizi și rezistenți au fost trio-ul campion Kiss-Hahn-Albacete, Sasha Lenz și Steffi Halm. Astfel, înaintea Marelui Premiu din Slovacia, programat pentru 10 și 11 iunie, Hahn conduce cu 45 de puncte, urmat de Albacete cu 39, Kiss cu 36, Lenz cu 32, Rodrigues și Kurzim cu câte 27, Faas cu 24, Halm cu 14, Newell cu 10, André cu 7, Hecker cu 6, Taylor cu 3 și Recuenco cu 2.

În competiția pentru Cupa Promotorilor, lider este Jose Rodrigues cu un total de 59 de puncte, urmat de Faas – 49, francezul André – 31, Newell – 30, Hecker – tot 30, Taylor – 21 și Recuenco – 12.

Cu ocazia lansarii S-Way Iveco a prezentat si conceptele Fit Cab si Magirus, centrate si ele asupra clientului si a soferului, care vor fi subiectul unei munci de echipa desfasurate impreuna cu operatorii. Producatorul va folosi aceste concepte pentru a organiza o serie de workshop-uri cu soferii si posesorii de camioane pe toata durata curselor din Campionatul European de Camioane din 2019, care a inceput pe 19 iulie la Nürburgring (Germania). In timpul acestor intalniri echipa Iveco va lucra alaturi de soferi si posesori de camioane pentru a primi parerile lor, pe care la incheierea consultarilor le va include in faza finala de dezvoltare.

Iveco Magirus isi onoreaza si traditia, dar se uita si spre viitor, si de aceea incorporeaza numeroase elemente ale marcii originale si detalii cromate. Fiecare detaliu a fost tratat cu o atentie deosebita – finisajele sunt din piele de inalta calitate, tesaturile sunt fine – nivelul tehnologic este foarte ridicat, iar optionalele disponibile sunt numeroase, pentru ca fiecare client sa aiba parte de o cabina cu adevarat unica.
Iar logo-ul Fit Cab inspirat din programele de fitness semnaleaza faptul ca este vorba de o sala de gimnastica pe roti, dispunand de echipamente pentru imbunatatirea mobilitatii, stabilitatii, puterii si formei fizice in general a soferului. In acest scop au fost integrate in exterior carlige si puncte de ancorare, treapta retractabila din fata poate fi si ea transformata intr-un aparat de antrenament, iar la interior se afla un scripete integrat in perete, multidirectional, o solutie de prindere integrata in acoperis si un pachet functional ce include echipamente de rezistenta, glisoare si greutati.