Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

„Al patrulea trimestru al lui 2020 a arătat că am trecut de punctul minim. Mediul economic ia avânt”, a explicat Wolfgang Schäfer, CFO Continental. El a adăugat: „Începutul anului fiscal curent a fost redus până acum din cauza penuriei de semiconductori. Efectele pandemiei de coronavirus în curs de desfășurare rămân și ele o sursă de incertitudine. Una peste alta, 2021 va rămâne, prin urmare, o provocare. Cu toate acestea, anticipăm că piața se va recupera semnificativ în comparație cu 2020”. Prin urmare, compania se așteaptă la o creștere substanțială a producției de autoturisme și vehicule utilitare ușoare în 2021 cu aproximativ 9-12% comparativ cu anul precedent. În același timp, Schäfer a subliniat că nu se așteaptă ca nivelul record al producției mondiale de automobile din 2017 să fie atins din nou înainte de 2025.

Pe baza ipotezelor legate de tendințele piețelor și industriilor sale, Continental anticipează vânzări consolidate pentru 2021 de aproximativ 40,5-42 de miliarde de euro și o marjă EBIT ajustată de aproximativ 5-6%. Vânzările din noul sector al grupului Automotive Technologies, împreună cu fosta divizie Powertrain, se așteaptă să se ridice la aproximativ 24-25 de miliarde de euro, cu o marjă EBIT ajustată de aproximativ 1-2 procente. Vânzările din sectorul grupului de tehnologii din cauciuc se estimează că vor totaliza între 16,5 miliarde de euro și 17,5 miliarde de euro, cu o marjă EBIT ajustată de aproximativ 11,5-12,5%.

Nevoile de finanțare ale Continental la sfârșitul anului 2020 au fost acoperite de o rezervă de lichiditate extrem de confortabilă în valoare totală de 10,7 miliarde de euro (2019: 8,0 miliarde de euro), cuprinzând 2,9 miliarde de euro (2019: 3,3 miliarde de euro) în numerar și echivalente de numerar și 7,8 miliarde de euro (2019: 4,7 miliarde de euro) în linii de credit angajate, neutilizate.

Având în vedere multitudinea de provocări și restricțiile rezultate pentru angajații din întreaga lume, Setzer și-a exprimat marea apreciere pentru realizările lor generale: „2020 a fost un an extrem de greu pentru noi toți. Pandemia de coronavirus, transformarea industriei auto și continuarea programului nostru structural ne-au solicitat foarte mult. Echipa Continental a acționat rapid și decisiv, adoptând o abordare creativă pentru stăpânirea provocărilor neobișnuite și reducerea costurilor noastre cu un nivel ridicat de disciplină. Pentru asta, sunt recunoscător în special tuturor angajaților din întreaga lume”.

Continental și-a îmbunătățit conceptul de protecție cuprinzătoare pentru angajații săi chiar la începutul crizei coronavirusului din 2020, pentru a asigura un mediu de lucru sigur în timpul pandemiei. Angajații din toate țările și-au împărtășit ideile prin intermediul platformelor digitale interne și au întreprins proiecte care vor ajuta oamenii din întreaga lume. În acest fel, au oferit asistență efectivă în numeroase privințe. De exemplu, angajații din mai multe locații din întreaga lume au produs imediat echipamente de protecție pentru ei și colegii lor.

Exista zeci de persoane care lucreaza in grupul international de capital AsstrA si care, pornind de la functia de asistent, ocupa in prezent functiile de specialisti si manageri de departament. Acestea au lucrat eficient si s-au pregatit pentru schimbare, intelegand ca etapa de „asistent” este poarta catre o oportunitate de job viitoare. O parte din reprezentantii AsstrA au explicat de ce au ales industria de logistica si cum s-au dezvoltat carierele lor.

Tatiana Daniluk, trade lane manager la departamentul BeNeLux, s-a alaturat AsstrA in iulie 2016. Aventura in companie a inceput cu o saptamana de pregatire in departamentul italian, dupa un an de studiu la departamentul de logistica. „La momentul scrierii tezei, eram ingrijorata de lipsa de cunostinte suficiente, motiv pentru care am decis sa cunosc industria logistica din bucatarie, adica de la zero. Dupa inca o saptamana, mi s-a oferit un post de asistent in departamentul BeNeLux. Sase luni mai tarziu am primit pozitia de expeditor. Iar rolul de astazi nu este varful carierei mele." Tatiana Daniluk a recomandat tinerilor candidati sa vorbeasca deschis atunci cand nu inteleg sau au nevoie de ajutor din partea unui mentor sau coleg. „Datorita intrebarilor corecte si adecvate, te salvezi pe tine si departamentul de greseli si te arati ca o persoana care isi evalueaza rational punctele forte."
 
Ekaterina Afonina, trade lane department manager Italia, a devenit parte din echipa AsstrA in martie 2017, la recomandarea unui prieten care lucreaza in departamentul de vanzari. Initial, a fost asistenta pentru expeditorul de marfa din departamentul italian, iar dupa 10 luni a devenit expeditor si apoi trade lane manager al departamentului din Italia. „AsstrA este un inceput de succes si ofera castiguri stabile. Puteti invata rapid de la zero o noua profesie. Inca din primele zile sunteti implicat in procesul de lucru, participati la sesiuni de formare periodica si intalniri cu experti ai companiei. Datorita echipei prietenoase si atmosferei va simtiti parte a companiei. AsstrA are filiale in 21 de tari, ceea ce permite practicarea zilnica a limbilor straine cu un vorbitor nativ, calatorii de afaceri si intalnirea cu oameni noi. Tinerilor candidati le sugerez: sa nu va temeti sa gresiti si sa fiti activi. Straduiti-va pentru atingerea obiectivelor stabilite si pastrati-va gandirea pozitiva!"

Robert Waszkiewicz, seful departamentului Europa de Est, a stiut din timpul studiilor ca vrea sa lucreze intr-o companie internationala de logistica. „Privind clasamentul, am observat ca grupul de capital AsstrA este inca in TOP companii de succes. Dupa ce am studiat site-ul, am fost convins ca vreau sa ajung acolo. Mi-a placut ca firma are o strategie clara, viziune si este foarte concentrata pe dezvoltarea continua. Fiind inca student, am fost stagiar pe timp de vara la AsstrA ca asistent pentru transportul de marfa. Pregatirea continua si sprijinul managerilor mi-au crescut increderea in mine. Am facut tot posibilul si dupa 3 ani am fost promovat din asistent de expediere in directorul departamentului din Europa de Est."
 
Deoarece principalul avantaj al AsstrA sunt oamenii, in fiecare an, compania isi stabileste obiective ambitioase, a caror realizare atrage si imbogateste personalul. De aceea, compania are grija de angajati si investeste in talente tinere.
 
La AsstrA, noii angajati ajung sub aripa profesionistilor, de la care primesc sprijin, sfaturi utile, datorita carora arata rapid rezultate si ating atat obiective personale, cat si corporative. Dezvoltarea continua a companiei creeaza perspective de cariera angajatilor.