Dintre acestea, 597 au fost vândute în România și 385 în Bulgaria. Cu 1.110 de înmatriculări de camioane Scania noi în regiune, cota de piață a constructorului suedez este de 10,6%, iar potențialul de creștere este mare comparativ cu celelalte țări vecine, prin prisma dimensiunii pieței, este de părere managing directorul Karol Socol.
Cu 716 camioane Scania noi înmatriculate în total doar în România, cotă de piață în țara noastră este de 9,41%, iar în Bulgaria, cu 394 de vehicule, cota se ridică la 13,8%. Peste 80% dintre camioanele livrate în 2024 au fost tractoare 4×2 pentru transport pe distanțe lungi și operațiuni regionale, împărțite aproximativ 50-50% între achiziții individuale și flote de peste 10 unități.
Cele mai solicitate configurații în 2024 au fost tractoarele Scania Super cu motoare de 460 și 500 CP. De remarcat faptul că cei mai mulți clienți nu sunt la prima achiziție de Scania, ceea ce demonstrează faptul că produsul a confirmat, a menționat Karol Socol.
„Pe segmentul camioanelor de construcții, volumele de vânzări nu sunt foarte mari în general, dar se mențin la un nivel stabil. Atât Bulgaria, cât și România au proiecte importante de investiții, publice și private, astfel că urmărim cu atenție solicitările primite din partea aceasta”, explică noul director de vânzări Scania Black Sea, bulgarul Peter Donchev.
Pentru a susține comenzile de camioane pentru construcții, Scania Back Sea a organizat o caravană dedicată acestui segment, pentru a demonstra faptul că echipa Scania România este pregătită, cu oferte foarte bune și vehicule de top, care pot fi livrate cu diverse suprastructuri, clienții având posibilitatea, de asemenea, să își aleagă carosierul preferat.
După 10 ani de Caravană și peste 100 de evenimente organizate în cele mai mari orașe din România, Caravana Scania se mută în mediul online, în contextul pandemiei Covid 19.
Participanții vor interacționa cu speakerii și cu colegii din industria de transport prin intermediul platformei hopin.to, pe care vor putea accesa prezentări comerciale și expoziții digitale ale celor mai noi produse și servicii Scania și ale partenerilor săi și scurte interviuri cu managerii din industria transportului despre modul în care s-au adaptat aceștia în perioada pandemiei. Speakeri de la IRU și patronatul în construcții vor prezenta trenduri și oportunități în contextul actual în transportul rutier de marfă (pe 30 octombrie) și al pieței de construcții (pe 6 și 20 noiembrie). Pe 13 și 27 noiembrie accentul se va pune pe “Gazul Natural (CNG & LNG), varianta optimă de combustibil alternativ în următorii 10 ani, în transportul rutier de marfă”.
La fiecare dintre cele 5 evenimente, 50 de participanți care vizitează toate standurile partenerilor – OMV, Bridgestone, CTE Trailers, Meiller, Krone, Scania Credit, Ifptr și Fuchs Lubricants – vor primi un kit de supererou în care vor găsi o mască anticovid reutilizabilă și personalizată, o borsetă și mănuși personalizate. Vor fi oferite, prin tragere la sorți, 20 de mingi Bridgestone, iar unul dintre participanți va primi marele premiu: o dronă DJ Mavic Air.
Înscrierea la evenimente se face la linkul https://events.scania.ro/caravana-digitala-2020/
02.10.2020
Ultimul număr: Aprilie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit