Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Firmele care folosesc cardul de combustibil Shell pot alimenta acum și în rețeaua Eni, care aparține mărcii Agip din Germania, și pot folosi și serviciile acestei companii, cum ar fi cele de reparații sau spălătoria, după ce au fost finalizate testele intensive, în condiții reale. Așa cum declară Rainer Klöpfer, director general euroShell Germany, Eni este un partener strategic în planul de expansiune a rețelei în care este acceptat cardul Shell, iar această colaborare sporește flexibilitatea în deservirea clienților și confortul lor.

Extinderea rețelei vine după ce, de curând, cardurile Shell au început să fie acceptate în întreaga Germanie în benzinăriile OMV și Westfalen.

Astfel, în prezent în Europa există circa 26.000 de stații de alimentare unde se pot folosi cardurile Shell, din care aproximativ 5.000 în Germania.

Cand cerem un Xerox, ne referim la o fotocopie, cand cerem Aspirina, dorim o tableta impotriva durerii, iar cand cerem un Kärcher, ne referim la un aparat de spalat cu presiune. Marci precum Xerox, Aspirina si Kärcher sunt astazi sinonime pentru intregi categorii de produse. Tocmai in aceasta grupa exclusiva de marci a intrat de scurt timp DKV, atunci cand a fost nominalizata in Frankfurt ca una din marcile secolului, arata compania intr-un comunicat.
Un juriu constituit din experti de top in domeniul brandurilor, reuniti sub patronajul grupului de publicatii ZEIT, decide cine primeste distinctia de marca a secolului. Sunt premiate 250 de branduri, lideri de piata in propriul domeniu si nume reprezentative pentru categoria lor de produse. Pentru ca un brand sa poata deveni termen generic, compania trebuie sa fie prima care aduce o inovatie pe piata, in acest caz cardul de alimentare cu carburanti.

Referitor la avantajele DKV in calitate de marca a secolului, Ulrich Wolter, director de marketing la DKV a declarat: „Eu cred ca o astfel de distinctie vine cu o responsabilitate pentru castigator. Ne dorim bineinteles sa depasim permanent asteptarile clientilor nostri atunci cand intra in contact cu brandul nostru. Fie ca este vorba de oamenii nostri, de pagina noastra de Internet sau de un alt punct de contact. Fiindca numai atunci cand aceste puncte de contact sunt aliniate se construieste o reputatie buna. Echipa noastra lucreaza intens zi de zi pentru a atinge acest ideal.”