VTEX, platforma enterprise de comerț digital pentru branduri și retaileri de primă mână, a anunțat un parteneriat cu Pinterest.
Noua colaborare va permite celor 2.600 de clienți globali ai VTEX să profite de audiența a Pinterest, oferindu-le posibilitatea de a-și face produsele disponibile pentru cumpărare unui public care planifică și cumpără activ. Prin integrarea cataloagelor de produse și crearea de Pins, brandurile pot derula campanii de cumpărături performante pe Pinterest, extinzându-și astfel amprenta de comerț social și conectându-se cu mai mulți clienți.
Clienții VTEX, inclusiv Whirlpool, Blaisten și Easy, se numără printre primii care au testat parteneriatul cu Pinterest. Aceștia folosesc acum cataloagele Pinterest pentru a îmbunătăți experiențele clienților, de la inspirație până la acțiunea de cumpărare.
„Cu peste o jumătate de miliard de utilizatori activi lunar, Pinterest aduce pe platforma sa mai multe produse relevante pe care utilizatorii noștri le îndrăgesc. Parteneriatul nostru cu VTEX este o altă modalitate pentru marile branduri și clienții regionali de a se conecta cu utilizatorii noștri care caută inspirație și cumpărături într-un loc pozitiv și inspirat online.”,
a declarat Matt Hogle, vicepreședinte al Organizației Globale de Vânzări la Pinterest.
„La VTEX, dăm posibilitatea marilor branduri de întreprinderi globale să își mențină agilitatea și să ofere experiențe de cumpărare fără întreruperi de oriunde. Cu cel mai recent parteneriat de comerț social, VTEX joacă un rol esențial în transpunerea inspirației descoperite pe platforma Pinterest în conexiuni autentice cu consumatorii pentru multe dintre cele mai populare branduri din lume care le alimentează experiența de comerț. Acest lucru va atrage multe angajamente semnificative care vor revigora creșterea organică și vor promova o comunitate vibrantă, pe măsură ce continuăm să creăm cea mai bună experiență de comerț unificat.”,
a completat Santiago Naranjo, CRO la VTEX.
Lidl continuă investițiile prin deschiderea unui nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș. Noul magazin are o suprafață de vânzare generoasă de peste 1.400 de metri pătrați și 122 de locuri de parcare pentru clienți.
Programul de funcționare este destul de extins, deschizându-se de luni până sâmbătă între 07:00 și 22:00, iar duminică între 08:00 și 20:00.
Cu inaugurarea acestui magazin, comunitatea a beneficiat de crearea a 25 de noi locuri de muncă, oferind oportunități noi pentru locuitorii din zonă.
Prin utilizarea tehnologiilor avansate din domeniul construcțiilor și respectând normele de protecție a mediului, acesta dispune de soluții moderne pentru eficiență energetică. Sistemul de iluminat LED, echipat cu senzori de prezență, contribuie la reducerea consumului de energie, iar sistemele integrate de recuperare a căldurii în instalațiile de climatizare ajută la optimizarea consumului de energie termică.
Inaugurarea magazinului Lidl din Sânnicolau Mare marchează încă o etapă importantă în strategia consecventă a companiei de a oferi clienților români produse de cea mai înaltă calitate la prețuri competitive. Cu o gamă variată de sortimente, Lidl își menține angajamentul față de sustenabilitate și dezvoltare durabilă, investind continuu în aceste domenii. Colaborarea strânsă cu producătorii locali evidențiază preocuparea pentru susținerea economiei locale, multe dintre mărcile comercializate în rețea fiind produse chiar în țară.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit