Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

easySales, platforma SaaS de management automatizat și de centralizare a activităților de eCommerce, a anunțat integrarea marketplace-ului Altex, oferind comercianților posibilitatea de a-și extinde și diversifica afacerile online către 12 milioane de noi vizitatori unici.

Orice magazin online este eligibil pentru a accesa serviciile marketplace-ului Altex, dacă au o afacere de peste 500.000 de euro și minimum 300 de produse în portofoliu. De asemenea, capacitatea de livrare ar trebuie să fie disponibilă de până la două zile lucrătoare. 

Categoriile de produse disponibile în marketplace-ul Altex includ jucării, produse sportive, băuturi, home & deco, DIY & bricolaj, produse sanitare și articole pentru copii. Totodată, Altex este unicul marketplace din România care percepe o taxă unică per comandă, de 8% din valoarea acesteia.

„Motivația strategică a integrării marketplace-ului Altex în platforma noastră este de a oferi comercianților o gamă largă de canale de vânzare și de a-i ajuta să își extindă afacerile lor online. Integrarea cu Altex deschide noi categorii de produse pentru aceștia și le permite să își diversifice canalele de vânzare, prin accesul la unul dintre cele mai mari magazine online din România.”,

a declarat Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

Potrivit studiilor efectuate de easySales, 61% dintre vânzările automatizate sunt realizate prin marketplace-uri, în timp ce 39% prin site-urile proprii ale comercianților.

Platforma SaaS este prezentă și în afara țării, în Bulgaria și Ungaria, iar anul acesta își propune să se extindă și pe alte piețe externe. 

La finalul anului trecut, clienții easySales au listat peste 10 milioane de produse pe diferite platforme marketplace, care au generat mai mult de 3 milioane de facturi și 3 milioane de documente de livrare în mod automatizat, și au beneficiat de traduceri automate pentru 900.000 de documentații pentru produse. Mai mult, valoarea totală a comenzilor procesate prin easySales a fost de peste 400 de milioane de euro la finalul lunii decembrie 2022.

„În relația cu partenerii, în cadrul marketplace Altex, preluăm integral zona de livrare, cu o taxă unică de livrare pentru clienți. Ne concentrăm pe calitatea produselor, pe calitatea partenerilor, dorim să asigurăm o varietate cât mai largă de produse în categoriile complementare pe care le dezvoltăm, obiectul principal fiind acela de a deveni un marketplace important în regiune.”,

a menționat Monica Ciolănel, Director MarketPlace Altex România.

Industria auto națională, cât și cea europeană solicită prelungirea termenului actual al cerințelor comerciale până în 2027 pentru a permite timp lanțului de aprovizionare cu baterii să se dezvolte în Europa și pentru a satisface cererea de vehicule electrice.

Conform unui comunicat de presă al asociației Constructorilor de Automobile din România, ACAROM, industria auto a investit masiv în vehicule electrice în toată Europa după semnarea Acordului de comerț între Regatul Unit și UE în 2020.

Obiectivele ambițioase pentru un viitor complet electric a implicat investiții de miliarde în vehicule de pasageri la nivel european. În România, furnizorii prezenți susțin electrificarea industriei prin investiții semnificative, printre dezvoltatorii anunțați se află Ford Otosan cu 490 de milioane de euro și Automobile Dacia cu alte investiții importante.

Potrivit acordului comercial încheiat la ieșirea Marii Britanii din Uniunea Europeană (UE), pentru a evita tarifele, 45% din valoarea unui vehicul electric vândut în UE trebuie să provină din Marea Britanie sau din UE începând cu 2024. Cu toate acestea, bateriile pot reprezenta chiar până la jumătate din prețul unui nou vehicul electric, datorită faptului că sunt grele și costisitoare pentru a fi transportate pe distanțe lungi.

Așadar, industria auto se confruntă cu o provocare importantă. Capacitatea de aprovizionare cu baterii și componente europene nu este suficientă pentru a satisface cererea din industrie. În prezent, înăsprirea regulilor comerciale riscă să submineze trecerea la vehiculele electrice, ca urmare a tarifelor și costurilor inutile pentru clienții care doresc să susțină tranziția la electromobilitate. Cei mai afectați de tarife vor fi producătorii care au investit masiv la începutul tranziției pentru originea preferențială, în timp ce vehiculele cu motor cu combustie vor continua să se deplaseze fără tarife.

În acest context, Regatul Unit și UE ar trebui să găsească rapid soluții pentru evitarea acestor tarife, deoarece atât producătorii din Marea Britanie, cât și cei din UE vor fi afectați.