Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Platforma digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, Packeta România anunță disponibilitatea a peste 45 de posturi vacante în București și Oradea pentru departamentele de Vânzări, Operațional-depozite și Customer suport. Noile poziții disponibile sunt esențiale pentru optimizarea proceselor operaționale și îmbunătățirea experienței clienților.

Packeta România își extinde echipa ca răspuns la creșterea numărului de clienți și a volumelor de colete procesate, în contextul dezvoltării accelerate a comerțului Cross Border. În prezent, compania își extinde constant rețeaua de magazine online și selleri parteneri, ajungând la peste 1.800, cu aproape un sfert dintre aceștia livrând produse în afara României, ceea ce reprezintă o dublare față de anul precedent. Această expansiune reflectă interesul crescut al magazinelor online românești pentru piețele internaționale și diversificarea surselor de venit.

„Extinderea rețelei de parteneri a întărit poziția noastră pe piața logistică internațională. Acest lucru implică necesitatea extinderii echipei pentru a garanta servicii de calitate și pentru a răspunde prompt cerințelor în creștere ale clienților noștri. Deschiderea celor peste 45 de posturi vacante este o măsură strategică menită să susțină dezvoltarea companiei. Suntem într-o perioadă de expansiune și avem nevoie de profesioniști care să se alăture echipei noastre, iar un prim pas este trimiterea CV-urilor pe adresa de email: cariere@packeta.ro. Oferim oportunități de carieră într-un mediu dinamic și provocator, unde angajații noștri pot contribui direct la succesul companiei și al partenerilor noștri.”,

a precizat Cristina Grosu, Head of Human Resources Department Packeta România.

Pe lângă răspunsul la creșterea generală a volumului de colete, deschiderea noilor posturi de către Packeta România fac parte din pregătirile pentru cel mai intens sezon de shopping din noiembrie și decembrie, care includ campanii majore, precum Black Friday și Crăciun. Acest sezon aduce un flux considerabil de colete, iar extinderea echipei este esențială pentru gestionarea eficientă și rapidă a comenzilor, menținând, în același timp, calitatea serviciilor oferite.

„Având în vedere deschiderea noilor posturi vacante, planurile Packeta România vizează închiderea anului cu peste 200 de angajați și subcontractori în România. Această creștere semnificativă a echipei reflectă angajamentul nostru de a susține dezvoltarea continuă a companiei și de a asigura un serviciu de calitate superioară pentru toți clienții și partenerii noștri. Extinderea echipei nu doar că ne va permite să răspundem mai eficient cerințelor pieței, dar și să ne pregătim pentru volumele de activitate anticipate în viitorul apropiat.”,

a mai adăugat Cristina Grosu.

Macromex, lider în industria de bunuri alimentare pe segmentul de produse congelate, folosește din 2021 magazinele online B2B Bocado.ro (dedicat specialiștilor din HoReCa) și Mercadi.ro (dedicat resellerilor), dezvoltate de VTEX, prin care a avut tranzacții de peste 20 de milioane de euro în primul an de la lansare. Datorită acestui rezultat, compania își propune să accelereze procesul de digitalizare alături de VTEX și va lansa în viitorul apropiat un marketplace B2B pentru HoReCa și retail. Totodată, Macromex vizează ca până la final de 2024 30% din veniturile sale să fie obținute online datorită soluțiilor platformei enterprise de comerț digital VTEX (NYSE:VTEX), cu ajutorul căreia numeroși clienții își gestionează operațiunile de comerț la nivel global. În plus, 60% din veniturile provenite din comerțul tradițional și industria ospitalității vor fi online, ceea ce va face din Macromex  un jucător și mai important în comerțul digital din România.

Așa cum declară Albert Davidoglu, CEO Macromex, compania a ales VTEX pentru că este o soluție SaaS flexibilă și o platformă internațională care evoluează în funcție de cerințele numeroșilor clienți din întreaga lume, dar și pentru că este „un partener de încredere, care ne oferă posibilitatea unei implementări personalizate, adaptate nevoilor noastre. Astfel, datorită capabilităților VTEX, peste 6.000 de clienți din HoReCa au creat cont pe Bocado.ro, peste jumătate dintre comenzile clienților Macromex fiind procesate prin magazinul online, iar până la final de 2023 estimăm că vom depăși tranzacții de 30 milioane de euro.”

Aceste două soluții permit accelerarea procesului de digitalizare în industriile HoReCa și retail, facilitând gestionarea mai eficientă a comenzilor online. Integrând VTEX cu sistemul ERP folosit de Macromex sunt asigurate avantaje pe termen lung, prin automatizarea procesării datelor și reducerea erorilor umane în gestionarea comenzilor online, asigurându-se o viteză mai mare de procesare a comenzilor de aprovizionare, un control mai bun al comenzilor, predictibilitate privind situația financiară a companiei prin actualizarea în timp real a plăților și multe alte opțiuni, așa cum explică Santiago Naranjo, Chief Revenue Officer VTEX. Macromex continuă procesul de digitalizare alături de VTEX, pentru lansarea unui marketplace integrat în cele două platforme. Primii selleri din industria alimentară vor fi listați în noul marketplace B2B, Bocado.ro până la final de 2023, oferind astfel clienților din HoReCa posibilitatea de a adăuga în aceeași comandă produse de la furnizori diferiți și eficientizând procesul de aprovizionare. Așadar, prin trecerea de la o platformă de complexitate scăzută la un întreg ecosistem cu funcționalități moderne, cum este platforma VTEX, Macromex se diferențiază de competiție, reușind să scaleze și să devină una dintre principalele destinații de achiziție online pentru clienții din HoReCa și retail.