Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În viitor, BGL intenționează să premieze jucătorii din industrie pe baza unui punctaj obținut la încărcarea și descărcarea mărfii. Recent, BGL și sindicatul Ver.di au semnat „Carta pentru îmbunătățirea tratamentului oferit șoferilor în rampe” din partea Uniunii Internaționale a Transportului Rutier (IRU), Asociația europeană a expeditorilor (ESC) și Federația Europeană a Lucrătorilor din Transport (ETF).

Carta este menită să contribuie la îmbunătățirea tratamentului șoferilor de camioane la punctele de încărcare și descărcare, spun inițiatorii. Expeditorii se angajează, printre altele, să ofere șoferilor acces la facilități sanitare adecvate și să asigure personal instruit pentru încărcare și descărcare. La rândul lor, prin vocea sindicatului ETF, șoferii se angajează, printre altele, să anunțe eventualele întârzieri sau sosirile în avans și să informeze din timp personalul companiei la care trebuie să ajungă pentru încărcare/descărcare cu privire la orele de conducere / de lucru rămase sau pauzele necesare.

Pentru a da exemple pozitive asupra rampelor foarte bune, BGL, alături de alte asociații din comerț, industrie și logistică, plănuiește să acorde șoferilor dreptul de a clasifica rampele pe baza unui punctaj online de evaluare, iar cele mai bune puncte de încărcare să fie premiate.

Olandezul Maarten Bouwhuis realizeaza o emisiune de radio dedicata companiilor care au idei inovatoare pentru a se mentine pe piata in contextul coronavirusului, BNR Nieuwsradio's 'Staying, la care a participat si Rico van Aggele, directorul comercial al companiei de transport Peter Appel Transport, membre a Transport Logistic Netherlands.

Aceasta firma a fost si ea afectata de criza medicala din ultimele saptamani, deoarece activeaza in industria de catering si mai lucreaza doar la 30% din capacitate pentru ca, pe de alta parte, a gasit comenzi din retailul alimentar.
 
Rico van Aggele este de acord cu masurile luate in protocolul realizat recent in Olanda intre actorii din supply chain, masuri datorita carora, chiar daca la incarcare si descarcare soferii nu mai beneficiaza de conditiile de dinainte de pandemie – cand aveau spatiu dedicat de asteptare unde puteau bea o cafea sau chiar lua masa si citi presa – ei au totusi locuri dedicate, desi nu la fel de confortabile, unde pot astepta macar atunci cand vremea de afara este urata.
 
Si, tot pentru ca in aceste momente soferii sunt extrem de importanti pentru pastrarea lantului logistic, deci starea lor de sanatate si nu numai conteaza mai mult ca oricand, una dintre masurile luate de firma olandeza este alcatuirea unei echipe de criza dedicate lor, unde ei pot suna 24/24 si pot spune cum se simt si cu ce probleme se confrunta.