Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Criza de forta de munca, dar si dorinta producatorilor de a se focusa pe activitatea principala a businessului, impulsioneaza logistica industriala, o parte din productia clientului fiind asimilata de operatorii logistici, iar secretul punerii in practica a unei astfel de solutii consta, dupa cum a afirmat Dan Artenii, Sales & Marketing Gefco, in cadrul Galei Tranzit, in incredere si incheierea unui parteneriat adevarat care se creeaza intre producatorul de masini si furnizorul logistic. „Nivelul de integrare necesar pentru a efectua operatiuni logistice pentru industria de automotive este net superior fata de alte verticale (bunuri de larg consum sau electronice), pentru ca necesita anumite sincronizari, dar si investitii in interfetele dintre furnizorii clientului sau depozite, respectiv procesele din lantul logistic si beneficiarii acestor produse.

Nivelul de investitie al partilor este atat de mare, ca e foarte dificil sa se faca apoi tranzitia dintre o relatie de parteneriat in alta directie. Daca apar nereusite sau evenimente nefavorabile, contractul se inchide, se platesc penalitati, daune si se face o noua licitatie“, afirma Adrian Crizbasianu (membru al Boardului DB Schenker Romania), subliniind ca astfel de contracte vin de obicei de la firmele-mama. „In Romania, in ultimii ani, a fost o presiune majora pe producatorii de componente auto, intrucat nivelul de crestere pe productie nu a mai permis ca anumite procese logistice sa ramana in cadrul aceleiasi structuri, trebuind sa fie externalizate. Intr-o oarecare masura, trendul acesta continua. Atata timp cat industria auto din Romania si Europa nu da semne de incetinire majora sau de criza, acest gen de proiecte pot sa continue si vor continua.“
Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Logistica.

Vineri 1 noiembrie a avut loc cea de a zecea Gala de premiere a celor mai eficienti operatori de transport si logistica din Romania organizata de revista Tranzit.. Evenimentul a fost precedat de o conferinta de jumatate de zi, in care participantii au putut afla de la eurodeputatii Gheorghe Falca (PNL), Marian Jean Marinescu (PNL) si Clotilde Armand (USR) care este evolutia in Trialog a mult-urmaritului Pachet Mobilitate, iar de la Cristian Nevzoreanu (Dacia si ACAROM), Szabolcs Szente (Hirschman Automotive), Adrian Crizbasianu (DB Schenker) si Dan Artenii (GEFCO) daca industria automotive din Romania, cat si cea din Europa intra sau nu in recesiune si cum se pregateste logistica automotive de digitalizare.

Atentia publicului a fost captata si de dezbaterea focusata pe termenele de plata si influenta prelungirii tot mai mare a acestora in balanta contabila a oricarei firme de transport, care a beneficiat de impartasirea datelor Vio Transgrup, prezentate de Viorel Angelescu, in prezenta a cinci consultanti de transport , financiari si in asigurari: Decebal Popescu (Transport Academy), Eduard Burghelia (Confidas), Adina China (Instant Factoring), Alin Dicu (ASKO Assekuranz) si Razvan Sofalca (Otto Broker).
Discutiile au durat mai bine de cinci ore, cele mai importante idei urmand sa fie prezentate in editia de decembrie a revistei Tranzit.
Seara a continuat cu doua concerte de zile mari: Elena Ionescu (ex-Mandinga) si trupa de percutie Mandinga a incalzit atmosfera, dupa care Mihai Margineanu si bandul lui au recompensat din plin publicul cald care a cantat si dansat tot concertul cu artisii. Corzile rupte ale viorii pe „Balada” lui Ciprian Porumbescu si betele rupte ale tobosarului spun totul despre dedicatia artistilor, a caror prestatie nu va fi uitata prea curand de participantii celei de a zecea Gale Tranzit.