Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, anunță redeschiderea magazinului din Brașov într-o nouă locație, pe platforma Coresi în imediata vecinătate a Coresi Shopping Resort. Magazinul a fost construit și va fi administrat prin intermediul prestatorului de servicii imobiliare Nhood Services România. Această mutare marchează o transformare majoră, magazinul Decathlon Brașov fiind primul dintre cele 31 de magazine din România care adoptă cel mai recent concept, lansat global de Decathlon în martie 2024. Noua identitate Decathlon, de la logo până la designul interior și expunerea produselor, este acum prezentă și în Brașov.

Această transformare aliniază magazinul din Brașov cu primele magazine din întreaga lume precum cele din Paris, Londra, Bruxelles, care au implementat deja noua identitate, oferind clienților o experiență de cumpărături imersivă, indiferent de nivelul de practică sportivă. Noua configurație a magazinului include un plan de masă circular, primul de acest fel în Decathlon România, asigurând o navigare intuitivă și o vizibilitate sporită a produselor din peste 80 de sporturi.

În showroom-uri vor fi expuse produse pentru a crea o experiență interactivă. Punctele precum recepția, click and collect, atelierul și cabinele de probă, sunt evidențiate prin culoarea albastru, asigurând o orientare ușoară și rapidă.

Suntem mereu preocupați de modul în care clienții noștri interacționează cu magazinele Decathlon. La Brașov, am operat în aceeași locație din 2010, iar numărul celor interesați de produsele noastre a crescut constant. Pentru a le oferi un spațiu mai adecvat și pentru a implementa noul design, am extins suprafața magazinului, adaptând-o nevoilor clienților noștri. Interacțiunea clienților merge acum dincolo de produs, iar noi am regândit procesele, produsele și materialele noastre într-un mod mai sustenabil”, a declarat Alex Domșa, director de expansiune Decathlon România.

“Suntem bucuroși de parteneriatul dezvoltat cu Decathlon. Noul magazin ridicat pe o suprafață de 4.200 mp în cadrul Coresi Shopping Resort extinde experiența de shopping și răspunde așteptărilor vizitatorilor și ale comunității din Cartier Coresi. Nhood continuă dezvoltarea Cartierului Coresi și a zonei comerciale prin îmbogățirea mixului de oferte cu noi branduri.” spune Ruxandra Dragomir, Head of Development Nhood România.

Magazinul va îmbina elemente fizice și digitale pentru a facilita explorarea și compararea produselor. Printre serviciile oferite, se numără atelierul pentru întreținerea și repararea produselor, precum și serviciul click and collect pentru ridicarea din magazin a comenzilor plasate online. Totodată în concordanță cu strategia Decathlon de economie circulară în magazin clienții vor regăsi programul Buy Back și produse resigilate. În noua locație din Brașov, Decathlon dispune de o suprafață de vânzare extinsă de 3.820 mp, comparativ cu cei 2.568 mp ai vechii locații și case rapide self check-out, ușor de utilizat. Echipa magazinului va fi formată din 70 de angajați, pregătiți să ofere o experiență excelentă clienților.

Redeschiderea magazinului din Brașov cu noul design aduce o experiență de cumpărături mai dinamică și interactivă. Suntem încântați să le punem la dispoziție clienților noștri un spațiu modern și bine organizat, care să răspundă mai bine nevoilor și așteptărilor lor Credem că acest nou format va transforma modul în care clienții descoperă și utilizează produsele noastre”, a declarat Daniel Berechet, directorul magazinului Decathlon Brașov.  Decathlon a lansat în luna martie a acestui an noua identitate de brand, orientată spre viitor, și noul logo, ce seamănă cu o orbită. Noua identitate de brand reflectă ambiția și, în același timp, îi celebrează trecutul. Alături de un albastru dinamic, aceasta prezintă acum o nouă pictogramă a mărcii – „orbita” – care exprimă mișcarea, ambiția de a atinge noi înălțimi și circularitatea, aflate în centrul modelului de afaceri sustenabil al Decathlon.

Decathlon, cel mai mare retailer de articole sportive din Europa, și Sameday, unul dintre liderii pieței locale de curierat, anunță dezvoltarea unui parteneriat care are ca obiectiv oferirea unei experiențe îmbunătățite clienților lor. Astfel, începând cu al doilea semestru al anului 2021, Sameday oferă companiei Decathlon servicii de livrare în easybox și door-to-door, contribuind la sprijinirea strategiei de dezvoltare e-commerce a retailerului și la asigurarea accesului clienților Decathlon la produsele comandate online.

„Ne bucurăm să punem la dispoziția Decathlon expertiza și tehnologiile noastre de livrare și sunt sigură că, împreună, vom reuși să avem un impact pozitiv major, atât asupra experienței consumatorului, cât și asupra mediului”, a declarat Elena Stoica, Chief Commercial Officer, Sameday.

Atât Sameday, cât și Decathlon își urmăresc cu seriozitate și consecvență angajamentele de responsabilitate socială, implicându-se activ în comunitate și în acțiunile de protecție a mediului.

Toți partenerii retailerului de articole sportive sunt evaluați și selectați în funcție de gradul lor de conformare la direcția sustenabilă a companiei. De asemenea, pentru un impact redus asupra mediului, Decathlon a eliminat complet utilizarea plasticului in împachetare pentru pachetele standard. Sameday și-a dovedit, de-a lungul anilor, preocuparea pentru reducerea amprentei de carbon și a luat măsuri constante, în acest sens. Astfel, compania de curierat folosește sisteme de contract management care reduc consumul de hârtie, ambalaje reciclabile și deține o flotă de 30 de mașini electrice. În plus, serviciul de livrare în lockerele easybox este cunoscut pentru beneficiile sale ecologice, întrucât reduce substanțial consumul de carburant al curierilor, dar și al consumatorilor.

„Știm cât de importante sunt timpul și proximitatea în contextul actual și încercăm, prin parteneriatul cu Sameday, să aducem produsele noastre mai aproape de clienți, prin servicii de livrare mai rapide și mai confortabile”, a afirmat Dragoș Brînza, Digital Leader Decathlon România.

Inovația și tehnologia – elementele-cheie ce îmbunătățesc experiența consumatorului

Cele două companii au dezvoltat ecosisteme de aplicații centrate în jurul experienței consumatorului, urmărind creșterea nivelului de satisfacție, în fiecare punct de contact cu brandul. Atât Sameday, cât și Decathlon beneficiază de centre logistice tehnologizate, ceea ce le asigură un nivel mare de productivitate și eficiență. Ca urmare a acestui parteneriat, o parte dintre livrările Decathlon vor merge și către lockerele easybox. Cu peste 1.500 de puncte în România, serviciul oferă opțiuni de livrare și retur rapide, direct în locker, dar și acces la o interfață, dezvoltată de la zero și îmbunătățită, de-a lungul timpului, pe baza feedback-ului utilizatorilor.