Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online lansat la finalul lunii octombrie 2021, a crescut flota la aproape 100 de vehicule și aproape 140 de curieri și are în plan noi dezvoltări, printre care și un al doilea depozit în București. În mai puțin de șase luni de activitate, compania a atras 30.750 de clienți unici din București și zona Ilfov, dintre care 20% au ajuns deja să plaseze recurent comenzi la mai puțin de 7 zile de la comanda precedentă.
La finalul celor șase luni de la lansare, peste 70% din totalul comenzilor au fost înregistrate în aplicația Freshful disponibilă pe IoS și Android, iar peste 65% dintre plățile din app și website s-au efectuat cu cardul, imediat după plasarea comenzii. Aceste rezultate demonstrează că a fost atinsă o țintă importantă a companiei: de a construi noi comportamente de consum în online, bazate pe încrederea consumatorilor în faptul că Freshful poate alege produsele, în special cele proaspete, la fel de bine cum ar face-o ei înșiși.
Depășind borna de 1.000 de comenzi livrate pe zi în pragul Crăciunului, la doar 2 luni de la lansare și, cu un maxim în luna martie de 1363 de comenzi, Freshful oferă consumatorilor o sortimentație bogată de peste 20.000 de produse, din care aceștia își pot comanda un coș complet de cumpărături săptămânale, care ajunge la ușa lor în 2 ore de la plasarea comenzii sau în intervale programate de 2 ore.
Valoarea coșului mediu se situează în jurul sumei de 250 RON și conține produse de la peste 550 de furnizori & producători locali și internaționali.
Comenzile sunt procesate zilnic de 70 de pickeri atent instruiți și livrate de peste 138 de curieri în cele 98 de mașini din flota Freshful, de la depozitul propriu din Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov. Compania are în plan extinderi, atât într-un depozit nou în București, cu un grad la fel de mare de automatizare ca cel din Ștefănești, dar și într-un nou mare oraș din România.
Orientați către cumpărături fară efort și produse de calitate cu valoare adăugată (BIO, ECO, specialități), clienții Freshful preferă categoria de produse fresh și ultrafresh. Astfel, peste 50% din vânzări sunt reprezentate de fructe, legume, carne, pește, mezeluri și lactate.
În plus, cu ajutorul Freshful, consumatorii fildeli – în proporție de 65% femei din mediul urban, economisesc în fiecare lună până la 10 ore pe care, altfel, le-ar fi petrecut în trafic, în magazin și la casele de marcat. Astfel, timpul salvat poate fi folosit de către clienți pentru lucrurile care contează cu adevărat în viețile lor.
„Freshful este un brand care, în mai puțin de șase luni, a convins peste 30.000 de clienți nu doar să cumpere produse de o calitate excelentă, la prețuri foarte bune, dar le-a demonstrat diversitate, transparență și responsabilitate în mediul online, astfel că, azi, 94% dintre ei sunt promotori Freshful și recomandă serviciul nostru prietenilor și familiei. Am reușit acest lucru grație priceperii oamenilor noștri din depozitul Freshful, a căror deviză este <<pregătim comenzile ca și cum le-am pregăti pentru noi înșine>>; a echipelor de specialiști care se asigură că ne respectăm cel mai important indicator de succes al nostru: prospețimea; al partenerilor de business care înțeleg și apreciază modelul de business Freshful bazat pe sourcing direct, fără intermediari; al ambasadorilor noștri de brand alături de care promovăm, zi de zi, un stil de viață echilibrat și încurajăm reducerea risipei alimentare.
Am depășit multe dintre obiectivele pe care ni le-am setat la lansare, iar următorii pași vor fi să continuăm investițiile în tehnologie, în consolidarea parteneriatelor locale și în extinderea zonelor de livrare, pentru a ajunge la cât mai mulți consumatori care își doresc ca Freshful să vină în comunitățile lor”, declară Andrei Popescu, General Manager – Freshful by eMAG.
„Încă de la lansare, listarea furnizorilor în platforma Freshful by eMAG a continuat să se facă ușor și fără taxe, factori esențiali în atragerea de noi parteneri, furnizori și producători locali, capabili să respecte rigorile unui business online, în care gustul este esențial și îi determină pe clienți să revină. Astfel, astăzi, în sortimentația Freshful, peste 50% dintre produse provin de la producători locali, iar numărul acestora va crește în următoarea perioadă, pentru a susține preferința clienților pentru prospețime”, completează Arnaud Dussaix, Strategy Consultant – Freshful by eMAG.
Mai multe detalii despre planurile anunțate de managementul companiei veți putea citit în numărul următor al revistei Tranzit.
Freshful lansează o campanie promoțională dedicată tuturor clienților eMAG Genius prin care oferă transport gratuit la comenzile ce conțin produse în valoare de minim 200 lei, plasate în perioada 13 decembrie 2021 – 28 februarie 2022.
Astfel, primul hypermarket 100% online din România propune pe lângă un mod convenabil de a face cumpărăturile alimentare și unul avantajos celor peste 150.000 de utilizatori ai subscripției eMAG Genius din București și Ilfov. Intervalele de livrare și condițiile campaniei promoționale sunt disponibile pe Freshful.ro sau în aplicație.
„Utilizatorii eMag Genius vor să câștige timp, pun preț pe accesibilitate și încep să își dorească o diversitate de produse pe care să le primească acasă. De aceea Freshful le oferă, de azi, un coș complet de cumpărături alimentare livrate fără efort și fără costuri de transport”, menționează Anca Leopea, Marketing Manager Freshful by eMAG.
„În ultimul an și jumătate clienții eMAG Genius au manifestat un interes crescut pentru categorii noi de produse, iar alimentele proaspete și de calitate reprezintă unele dintre ele. De acum, prin parteneriatul cu Freshful, ei pot cumpăra rapid, din fotoliul de acasă sau de la birou, produse proaspete precum fructe, lactate sau pâine, fără grija costurilor de transport. Ne bucurăm că astfel putem oferi clienților Genius acest nou beneficiu care îi ajută să economisească timp și bani”, a declarat Andrei Șercănean, E-commerce Service Director eMAG.
Platforma Freshful.ro cuprinde peste 20.000 produse, de la fructe, legume, carne, lactate, mezeluri, produse congelate și băuturi până la articole de uz casnic pentru nevoile zilnice. Clienții pot vedea disponibilitatea stocurilor în timp real. Alimentele proaspete sunt depozitate în condiții riguroase de igienă, în zone dedicate, cu temperatură controlată, după o verificare minuțioasă a fiecărui articol de la aprovizionare până la livrare. Produsele sunt livrate în deplină siguranță în mașini cu temperatură controlată, respectând lanțul frigorific până la ușa clienților.
02.10.2020
Ultimul număr: Octombrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit