Ad
Ad
Ad
Ad

PENNY România a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 5,39 miliarde de lei, reprezentând un avans de 14% raportat la 2020. În 2021, numărul consumatorilor care au trecut pragul magazinelor PENNY a crescut cu 9,18%. Compania a înregistrat un profit net de 123 milioane de lei în 2021, în creștere cu 44,8% comparativ cu anul anterior.

Compania își propune să investească 5,128 milioane de lei, echivalentul a peste 1 miliard de euro, până în 2029, în principal prin extinderea rețelei sale până la un total de 619 magazine și 6 centre logistice, potrivit unui comunicat oficial. Anul acesta, PENNY va deschide 30 de magazine noi în țară și va finaliza procesul de remodelare demarat în 2020.

2021 în cifre

În 2021, retailerul a investit 542 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine și construirea unui nou centru logistic în Filiași, județul Dolj. Depozitul are o suprafață de 23,000 m2, o înălțime de 13,7 m și o zonă extinsă pentru recepție și expediere cu o înălțime de 6,5 m și un spațiu cu temperatură controlată de 8.600 m2. Din februarie 2022, centrul logistic PENNY de la Filiași este clădirea industrială cu cel mai mare punctaj BREEAM International New Construction 2016. Rezultatul obținut este unul excepțional: Outstanding – 92,89%. Ca urmare a unei investiții de 26 de milioane de euro, depozitul dispune în prezent de numeroase funcționalități care îl fac prietenos cu mediul.

Tot anul trecut, Penny a deschis 25 de magazine în noul format și a încheiat anul cu un total de 301 de magazine.

Magazinul PENNY Otopeni, cea mai sustenabilă clădire din Centrul și Estul Europei în cadrul BREEAM Awards 2021

Penny Otopeni

Potrivit BREEAM Awards, proiectul PENNY Otopeni este cel mai sustenabil proiect din Centrul și Estul Europei. Proiectul a obținut cel mai mare punctaj pe ultima versiune a standardului Outstanding, BREEAM International New Construction: 95,24%, și cel mai mare punctaj din lume, BREEAM International In-Use v6: 99.4%. Magazinul are un spațiu de vânzare de 788 m2 și o echipă de 14 angajați, investiția pentru construirea sa depășind 2.500.000 euro.

Top Employer

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Top Employer 2022 în România. Certificarea de Top Employer reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Daniel Gross, CEO PENNY România, a declarat:

„2021 a fost un an al reușitelor, am depășit primul miliard de euro și 300 de magazine, am ajuns la 4 centre logistice și, din nou, pentru al șaptelea an la rând, am înregistrat cea mai mare creștere din grup. De asemenea, a fost și un an în care a fost din nou nevoie să ne adaptăm, să fim flexibili și să rămânem optimiști și cu dorința de a ne duce la capăt planurile curajoase. Succesul PENNY porneste de la oameni, iar rezultatele cu care am încheiat anul se datorează acestei echipe. Le mulțumesc sincer pentru dedicare și implicare tuturor colegilor!”.

PENNY a intrat pe piața din România în anul 2005 și în următorii doi ani vrea ca 60% din sortiment să aibă ingredientul principal fabricat și procesat în România.

Planul de expansiune al PENNY România continuă și în luna decembrie prin deschiderea a șapte noi magazine în șase județe din România. Astfel, discounterul reușește să își atingă obiectivul de a deschide 20 de noi magazine în anul 2020, un an dificil ca urmare a evenimentelor generate de actuala pandemie.

Toate cele 20 de magazine deschise anul acesta dispun de noul format PENNY. Accentul în magazin este pus pe design-ul nou și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente.

Magazinele PENNY deschise săptămâna trecută sunt:

  1. PENNY Băilești, județul Dolj, Strada Oituz, Nr. 6
  2. PENNY Giroc, județul Timiș, Strada Gării, Nr. 2
  3. PENNY Galați, județul Galați, Stada Domnească, Nr. 191 B
  4. PENNY Slobozia, județul Ialomița, Șoseaua Nordului, Nr. 6

Săptamâna aceasta, se deschid încă trei magazine noi în orașele:

Magazinele integrează toate elementele noii identități vizuale PENNY Punct și ale noului concept de comunicare. „Economisim bani, nu dragoste” înseamnă pentru clienții PENNY posibilitatea de a face cumpărături inteligente fără a renunța la bucuriile vieții – la generozitate, la produsele de calitate și la prospețimea acestora sau la momentele plăcute petrecute cu cei dragi.

Planul de expansiune al retailer-ului pentru urmatoarea perioada vizeaza deschiderea a 20-25 de magazine anual, astfel incat, in 2025, reteaua sa ajunga la 400 de spatii deschise. Investitiile din urmatorii ani includ si deschiderea celui de-al patrulea centru logistic in regiunea Oltenia, precum si lucrari de modernizare si eficientizare a intregii retele de magazine existente. Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, in urmatorii sase ani, se ridica la peste doua miliarde de lei.