Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FM Logistic, unul dintre liderii globali din logistică, și Urbantz, unul dintre principalii furnizori de soluții avansate pe livrarea urbană, și-au unit forțele, în iunie a.c., pentru a gestiona livrările urbane în București. În acest fel, cele două companii marchează etapa inițială a colaborării lor, al cărei obiectiv este implementarea soluției, la nivelul întregii țări, până la finalul acestui an.

Parteneriatul pune în valoare algoritmii avansați ai Urbantz și permite FM Logistic să orchestreze o planificare optimizată pentru comenzile urbane, care are în vedere factori precum datele de trafic, ferestrele de timp de livrare, capacitatea vehiculelor și preferințele clienților.

Un alt beneficiu cheie al soluției este vizibilitatea fiecărei etape a livrării în timp real, de la pregătire și expediere până la tranzit și recepția finală.

Dispecerii FM Logistic pot să urmărească în timp real comenzile și să ofere un interval orar de livrare mai precis clienților, care primesc notificări prin SMS cu privire la ora estimată de livrare. La sfârșitul procesului, FM Logistic obține dovada livrării prin fotografii, scanări și semnături digitale, îmbunătățind și mai mult experiența generală a clienților.

“În acest moment, suntem foarte concentrați pe digitalizarea activității noastre de transport. Introducerea soluției digitale de la Urbantz în operațiunile noastre zilnice de transport a fost un real succes. Acum putem să ne planificăm eficient livrările urbane, să soluționăm mai rapid reclamațiile clienților, să măsurăm performanța transportatorilor și, cel mai important, să avem dovada livrării în timp real.

Sustenabilitatea este esențială pentru noi, iar acest parteneriat cu Urbantz se aliniază perfect cu obiectivele noastre de a face fiecare livrare sustenabilă”, a declarat Lavinia Ștefan, director de transport la FM Logistic.

Parteneriatul dintre FM Logistic și Urbantz este în acord cu planul strategic Powering 2030 al FM Logistic, care acoperă logistica urbană, automatizarea și robotizarea, dezvoltarea durabilă, transportul 4.0 și experiența clienților. În special, FM Logistic a luat deja măsuri proactive în direcția sustenabilității prin încorporarea de furgonete electrice în flota sa, cu mai multe vehicule similare pregătite pentru implementare în următoarele săptămâni.

GEODIS propune o platformă digitală nouă, care le permite retailerilor să livreze bunuri, precum cele din categoriile fashion, sănătate, îngrijire personală și high-tech, direct către clienții din SUA, de la cel mai apropiat magazin, în doar câteva ore, datorită unei rețele combinate de livrare formate din distribuitori tradiționali și persoane private. Scopul principal al acestei platforme este să se accelereze și mai mult livrările urbane. Noua tehnologie folosește resursele deja existente și ajută la reducerea congestiei în traficul urban. Datorită ei GEODIS va putea implementa, oriunde în lume, foarte rapid și într-o manieră extrem de agilă, o nouă rețea de distribuție.

În noua platformă digitală este încorporată aplicația mobilă pentru șoferi GEODIS Zipline, pe care o folosesc partenerii din rețea și persoanele ce oferă servicii de distribuție locală și care monitorizează toate livrările printr-o aplicație web centralizată, ajutând și clienții și șoferii cu informații în timp real.

Persoanele care să se ocupe de distribuție sunt selectate în urma unui proces riguros și pot alege să preia mai multe livrări pe parcursul zilei sau numai livrările care se potrivesc cu traseul lor. Șoferii vizualizează o hartă în timp real cu comenzile din zona lor și le selectează pe cele pe care le vor, iar la nevoie pot vorbi cu centrul de suport printr-un serviciu de mesaje încorporat în aplicația Zipline.

În SUA GEODIS Zipline a ajutat deja la realizarea a mii de livrări pe săptămână.