Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DPD România extinde serviciul Predict, unic la noi în țară, așa cum declară reprezentanții companiei, în Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Sibiu, Timișoara și în județul Ilfov. Cu ajutorul săi, clienții pot afla cu precizie intervalul de 60 de minute în care urmează să le fie livrat coletul.
Serviciul este disponibil din iunie în București și va ajunge în toate zonele urbane din România până la finalul anului. De el s-au bucurat în primele două luni de implementare aproximativ 800.000 de destinatari din Capitală, rata de livrare în intervalul anunțat fiind de 90% în prima lună și de 97% în prezent.

Predict este gratuit și ușor de folosit: în momentul preluării comenzii de către curier, destinatarul primește prin SMS și e-mail un link către aplicația Smart Control și astfel are control total asupra livrării coletului (confirmare adresă, redirecționare către oficiu sau automat DPDbox), iar în dimineața livrării află intervalul precis de 60 de minute în care va avea loc aceasta.
DPD România face parte din DPDgroup, lider european în livrări rutiere, și este activ pe piața locală din 2008, după preluarea Pegasus Courier. Compania are în România peste 2.000 de angajați (inclusiv francizele) și livrează anual peste 15 milioane de colete.

Companiile de curierat fac bilanțul ultimului Black Friday și anunță livrări record. Weekend-ul care a urmat Black Friday a consemnat cel mai mare număr de livrări din acest an, creșterile de volume raportate de DPD România fiind spectaculoase: un număr dublu de colete față de o zi normală, o creștere de peste 10% față de cea mai aglomerată perioadă din lockdown (aprilie-mai) și de 30% față de perioada Black Friday de anul trecut.

Plata cu cardul la curier a fost cu 25% mai utilizată față de luna precedentă, în vreme ce modalitatea de plată cu cardul online a fost preferată în cazul a 45% din numărul total de comenzi. De asemenea, reprezentanții companiei de curierat anunță o creștere cu 81% față de precedentul Black Friday a livrărilor în dpdBox, lockerele celor de la DPD România

Home & Deco, jucăriile și articolele pentru copii sunt categoriile de produse aflate în topul livrărilor. Urmează produsele cosmetice și fashion, cărțile și articolele sportive. În topul livrărilor s-au mai aflat electronicele, produsele de birotică și de bricolaj.

În ceea ce privește clasamentul celor mai activi e-shopperi din România, cele mai multe colete au fost livrate în București (23,57%), Cluj-Napoca (4,80%), Timișoara (4,57%), Constanța (3,76%), Brașov (3,27%) și Iași (3,10%). DPD România a efectuat de asemenea un număr important de livrări în Ploiești (2,55%), Craiova (2,45%), Oradea (2,39%) și Arad (2,21%).

Compania se așteaptă la noi creșteri, pentru că urmează o perioadă aglomerat în ceea ce privește cumpărăturile online: ziua de Black Friday din majoritatea țărilor europene, care va fi în 27 noiembrie, și Sărbătorile de iarnă.

Știm din alți ani că există foarte mulți români care sunt atenți la ofertele de Black Friday ale magazinelor online din Europa. Suntem pregătiți pentru acest lucru și ne așteptăm ca la Black Friday Internațional să înregistrăm creșteri de aproximativ 40% la expedierile din Europa spre România”, a declarat Karla Codrea, CEO DPD România.