Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mercedes-Benz Trucks și-a încheiat recent cu succes turneul de vânzări în toată Europa. Cele trei e-truck-uri au parcurs peste 5.000 km prin Germania, Austria, Italia, Olanda și Belgia, iar acum s-au întors la Wörth am Rhein. Mercedes-Benz Trucks Sales a organizat un total de 14 evenimente pentru clienți, cu peste 1.000 de invitați și 1.250 de test drive-uri. Pe parcursul întregului turneu, bateriile eActros au fost încărcate în mare parte la stațiile de încărcare publice.

Stina Fagerman, șefa departamentului de marketing, vânzări și servicii de la Mercedes-Benz Trucks: „Roadshow-ul eActros a fost un succes pe toate planurile. Schimbul direct cu clienții a fost extrem de valoros pentru noi. Clienții noștri au putut testa e-camioanele în mod extensiv și ușor pe piețele lor respective și au beneficiat de servicii complete de consultanță din partea experților noștri în domeniul electronic. În același timp, eActros-urile noastre au stăpânit întregul tur cu încredere și calm, în ciuda topografiei solicitante.”

eActros 300/400 pentru transportul de distribuție

Două eActros 300 (4×2) și un eActros 400 (6×2) au fost folosite pentru roadshow. Mercedes-Benz eActros cu baterii electrice pentru transportul greu de distribuție Mercedes-Benz eActros a ieșit de pe linia de producție de la uzina din Wörth începând cu 2021. Bateriile modelului eActros sunt formate din trei (eActros 300) sau patru pachete de baterii (eActros 400), fiecare cu o capacitate instalată de 112 kWh. Cu patru pachete de baterii, eActros 400 are o autonomie de până la 400 km. Nucleul tehnologic al autocamionului electric este unitatea de tracțiune, o punte rigidă electrică cu două motoare electrice integrate și transmisie cu două viteze. Cele două motoare răcite cu lichid produc o putere continuă de 330 kW și o putere maximă de 400 kW. În plus, cu un stil de conducere anticipativ, energia electrică poate fi recuperată prin recuperare. Energia recuperată în timpul frânării este returnată în bateriile eActros și este apoi disponibilă din nou pentru propulsie.

Mercedes-Benz Trucks a lansat eActros pentru distribuție grea în 2021 și își propune ca din 2024 să vândă și modelul pentru transport pe distanțe lungi, a cărui autonomie ar urma să fie de 500 km cu o singură încărcare a bateriei și care va permite o reîncărcare de mare performanță.

Primele prototipuri ale acestui model de 40 t se află deocamdată în teste interne, iar testele pe șosele publice ar trebui să înceapă în ultima parte a lui 2022.

În paralel, producătorul pregătește modele eActros 300 și eActros 400, iar din iulie eEconic, pentru utilizare în orașe, ar trebui să iasă de pe linia de producție de la Wörth ca al doilea vehicul de serie complet electric. Asta pentru că obiectivul Mercedes-Benz Trucks este ca până în 2030 peste 50% din vehiculele sale noi folosite în Europa să fie neutre din punct de vedere al emisiilor de CO2.

În ceea ce privește posibilitatea de reîncărcare în depozit, producătorul colaborează cu Siemens Smart Infrastructure, Engie și EVBox Group, iar pentru încărcare în stații publice reamintim că a fost creat un parteneriat între Daimler Trucks, Traton Group și Volvo Group, care va asigura dezvoltarea și exploatarea unei rețele europene performante pentru camioane grele și autocare pentru distanțe lungi, care să fie la dispoziția tuturor utilizatorilor, indiferent de mărcile de vehicule pe care le au în flote.