Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

eActros JOURN.e a fost finalizat cu succes: E-camioanele se întorc la uzina din Wörth după mai mult de 5.000 km

Mercedes-Benz Trucks și-a încheiat recent cu succes turneul de vânzări în toată Europa. Cele trei e-truck-uri au parcurs peste 5.000 km prin Germania, Austria, Italia, Olanda și Belgia, iar acum s-au întors la Wörth am Rhein. Mercedes-Benz Trucks Sales a organizat un total de 14 evenimente pentru clienți, cu peste 1.000 de invitați și 1.250 de test drive-uri. Pe parcursul întregului turneu, bateriile eActros au fost încărcate în mare parte la stațiile de încărcare publice.

Stina Fagerman, șefa departamentului de marketing, vânzări și servicii de la Mercedes-Benz Trucks: „Roadshow-ul eActros a fost un succes pe toate planurile. Schimbul direct cu clienții a fost extrem de valoros pentru noi. Clienții noștri au putut testa e-camioanele în mod extensiv și ușor pe piețele lor respective și au beneficiat de servicii complete de consultanță din partea experților noștri în domeniul electronic. În același timp, eActros-urile noastre au stăpânit întregul tur cu încredere și calm, în ciuda topografiei solicitante.”

eActros 300/400 pentru transportul de distribuție

Două eActros 300 (4×2) și un eActros 400 (6×2) au fost folosite pentru roadshow. Mercedes-Benz eActros cu baterii electrice pentru transportul greu de distribuție Mercedes-Benz eActros a ieșit de pe linia de producție de la uzina din Wörth începând cu 2021. Bateriile modelului eActros sunt formate din trei (eActros 300) sau patru pachete de baterii (eActros 400), fiecare cu o capacitate instalată de 112 kWh. Cu patru pachete de baterii, eActros 400 are o autonomie de până la 400 km. Nucleul tehnologic al autocamionului electric este unitatea de tracțiune, o punte rigidă electrică cu două motoare electrice integrate și transmisie cu două viteze. Cele două motoare răcite cu lichid produc o putere continuă de 330 kW și o putere maximă de 400 kW. În plus, cu un stil de conducere anticipativ, energia electrică poate fi recuperată prin recuperare. Energia recuperată în timpul frânării este returnată în bateriile eActros și este apoi disponibilă din nou pentru propulsie.

Articole similare

Ad