Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Toate modurile de transport de mărfuri sunt similare. Și pentru toate acestea, menținerea unor greutăți și a unei cantități reduse de reziduuri este absolut esențială pentru a reduce costurile și emisiile. Dovadă este faptul că, tocmai pentru a obține un avantaj în această privință, începând cu ianuarie 2023, Lufthansa Cargo va folosi plase noi, mai ușoare, pentru a asigura paleții de marfă.

Datorită utilizării unei fibre speciale, noile plase reduc greutatea cu peste 50% față de plasele convenționale. Acest lucru este echivalent cu reducerea greutății la fiecare zbor și, prin urmare, cu reducerea semnificativă a emisiilor de CO2. Într-adevăr, motivația ecologică este poate unul dintre motivele pentru care Lufthansa Cargo a fost prima care a făcut o astfel de alegere.

„Ne-am stabilit obiectivul ambițios de a reduce la jumătate emisiile de CO2 pe kg de zbor până în 2030″, spune Dorothea von Boxberg, președintele Comitetului Executiv și CEO al Lufthansa Cargo AG. „Pentru a atinge acest obiectiv, trebuie să acționăm pe mai multe fronturi. Fiecare măsură este importantă. Unul dintre acestea este reducerea greutății echipamentelor noastre de marfă.”

Directorul general a precizat, de asemenea, că, deși obiectivul de a deveni neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon în aviație este înscris în calendar pentru 2050, “pe teren, dorim să atingem acest obiectiv încă din 2030”. Cum contribuie rețelele mai ușoare la limitarea emisiilor? În primul rând, trebuie avut în vedere că noile plase cântăresc între 9 și 11 kg, mai puțin de jumătate din greutatea unei plase convenționale din fibre de poliester. Punctul lor forte este rezistența ridicată la tracțiune garantată de o fibră specială produsă, în plus, din materii prime regenerabile. Reducerea greutății permite Lufthansa Cargo să economisească aproximativ 140 de tone de combustibil și până la 440 de tone de CO2 pe an.