Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

eMAG își continuă expansiunea internațională prin diversificarea canalelor de vânzare și inaugurează primul showroom în Bulgaria, la Sofia, după ce în urmă cu trei luni compania a deschis în Ungaria primul său showroom din afara României. Compania are în plan să mai deschidă alte trei showroom-uri în prima parte a anului viitor.

Situat în incinta Serdika Center, unul dintre cele mai mari centre comerciale din capitala Bulgariei, noul showroom permite eMAG.bg extinderea serviciilor pe care le oferă clienților, arată un comunicat al retailerului. Astfel, consumatorii din Bulgaria pot acum face cumpărături direct în showroom, pot comanda online cu livrare gratuită și ridicare în aceeași zi, în showroom, sau pot face retur instant și gratuit.

Extinderea internațională a companiei derivă și din interesul crescut al comercianților români de a vinde pe alte noi piețe, în Bulgaria fiiind deja prezenți peste 400 de selleri români prin intermediul eMAG Marketplace.

În showroom, pe lângă produse din categoria  electro-IT, clienții au acces și la un shop Apple aflat în incinta acestuia. În prezent, eMAG are 15 showroom-uri în România și trei în afara țării.

„În Bulgaria observăm o creștere a comerțului online și astfel am decis să investim în dezvoltarea de servicii noi cu ajutorul cărora ne dorim să oferim clienților o experiență mult mai bună, consolidându-ne în același timp poziția bună pe care o avem pe piața locală”, a spus Andrei Popescu, Country Manager eMAG Bulgaria. Compania este prezentă în Bulgaria din 2012 cu o echipă de 200 de angajați.

eMAG își promovează retailerii din marketplace prin eMAG Ads, o aplicație dedicată prin care aceștia își pot crea propriile campanii de promovare, crescând astfel vizibilitatea ofertelor și, astfel, vânzările. Investiția se ridică la peste 1 milion de lei.

Funcționalitatea eMAG Ads poate fi accesată direct din contul eMAG Marketplace de către toți sellerii înscriși în platformă, se arată în comunicatul retailerului. „În câțiva pași ușori sellerii pot cumpăra credit eMAG Ads și crea o campanie, chiar dacă nu au folosit o aplicație similară până acum. Produsele promovate în campaniile eMAG Ads vor apărea în zone vizibile în paginile de produs și categorii. Sellerii aleg ce produse vor să promoveze, decid cât vor să liciteze pe un produs și vor plăti doar în cazul în care produsele promovate vor fi accesate de către clienți, după modelul cost-per-click (CPC). Întrucât sellerii decid produsele, bugetul și sumele licitate pe produs, eMAG Ads poate fi utilizat pentru o gamă largă de obiective: creșterea vizibilității pe produsele existente, lansarea unui nou produs, creșterea vânzărilor, lichidări de stoc, promovarea articolelor sezoniere, etc.“, se arată în același comunicat.

Până la finalul anului, eMAG estimează că vor fi 40.000 de selleri înregistrați în platforma sa Marketplace în toate țările unde este prezentă, care vor beneficia de investiții în tehnologie, programe de învățare și dezvoltare și instrumente cu rol de stimulare a antreprenorialului online.

„Fiecare seller își alege strategia potrivită prin care să își promoveze produsele, iar eMAG Ads este un instrument care îi poate ajuta să maximizeze numărul de click-uri, cu costuri reduse, astfel încât să ajungă la clienți cât mai eficient și să realizeze o conversie cat mai bună a click-urilor în vânzări. Odată cu lansarea acestei noi funcționalități, peste 2.000 de selleri vor beneficia de credit gratuit în valoare totală de 500.000 de lei pentru a testa eMAG Ads”, a spus Florin Filote, Vicepreședinte eMAG Marketplace.