Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Compania Trailer Dynamics, înființată în 2018, și Krone vor să contribuie la o logistică verde și pentru asta au dezvoltat un tren de rulare electric pentru camioane care fac transport pe distanțe lungi. Acesta reduce emisiile de CO2 ale vehiculelor diesel și le crește semnificativ autonomia. La baza lui stă axa eTrailer, foarte puternică și care lucrează independent de autotractor. Testele efectuate cu primul ei prototip confirmă așteptările mari pe care le au producătorii de la acest sistem inovator, iar pe 17 ianuarie 2022 Trailer Dynamics și Krone au primit premiul pentru Inovație ZENIT, în valoare de 10.000 de euro.

Amintim că țintele UE legate de mediu presupun o reducere a gazelor cu efect de seră cu cel puțin 55% față de 1990, până în 2030, deci publicul țintă vizat în primul rând de Trailer Dynamics constă din flotele actuale cu autovehicule diesel și semiremorci, care vor fi și în următorii 20-30 de ani cele mai folosite în transportul pe distanțe lungi. Și, pentru că cele mai multe soluții care reduc emisiile poluante sunt destinate utilitarelor pentru distanțe scurte, compania se concentrează asupra celor ce fac curse de peste 500 km, și de la care se dorește o reducere a consumului cu mai mult de 20% și deci și o reducere a emisiilor de CO2 de cel puțin 20 t/ansamblu articulat/an. Ia dacă eTrailer va avea o cotă de piață de 10%, reducerea anuală de emisii va fi de peste un milion de tone de CO2 în Germania.
Dar nu numai mediul va beneficia de această soluție, ci și firmele de logistică, deoarece, datorită eAxle, care se poate combina cu toate autotractoarele existente acum pe piață, autovehiculele sunt ajutate la rulare și pot fi redimensionate, făcute mai mici, reducând astfel costurile de operare.

Colaborarea Trailer Dynamics cu Krone permite producerea la scară industrială, rapidă și la standarde înalte de calitate a noului sistem și lansarea mai repede pe piață, dar aduce și servicii post-vânzare la standarde înalte. Iar schimbul constant de experiență dintre cele două companii este important pentru dezvoltarea ulterioară, pentru creșterea eficienței și reducerea greutății sistemului înainte de producerea unei serii premergătoare lansării.

Krone Group a avut o cifră de afaceri de circa 2,2 miliarde de euro în anul financiar 2020/2021 (de la 1 august 2020 până la 31 iulie 2020), depășind rezultatele din anul anterior, când a avut încasări de 1,9 miliarde de euro. 25% din această cifră a fost realizată pe piața de origine din Germania.
Divizia de vehicule comerciale a avut vânzări de 1.374 de milioane de euro, cu 17,8% mai mult decât în anul anterior, iar divizia de Mașini Agricole a avut o creștere ceva mai mică, de 11,1%, până la 913,5 milioane de euro.
Veniturile consolidate ale Grupului înainte de taxe au crescut de la 42 la 95,9 milioane de euro, iar profitul din vânzări a fost de 4,4%, față de 2,2% în anul anterior.

Krone a avut în ultimul an financiar 5.438 de angajați în peste 15 țări, față de 5.375 în anul anterior, din care o medie de 266 de ucenici, față de 293. 2.924 de persoane lucrează în cadrul diviziei de Vehicule Comerciale, față de 2.948, 2.195 în cadrul diviziei de Mașini Agricole și 319 persoane în Holding.

Compania a continuat să facă investiții în cercetare și dezvoltare, pentru ambele divizii, și a adăugat vehicule noi în portofoliu: încărcătorul GX și trailerul EasyWrap T pentru baloți, alături de Swap Liner, un model modular pentru două cutii mobile, noi șasiuri pentru containere, frigorifica optimizată Cool Liner, noua generație de cutie mobilă 4.0 și primul prototip de trailer electric eTrailer.

În plus, ambele divizii și-au extins gama de servicii digitale, printre care protalul mykrone.green pentru clienți din agricultură și Krone Trusted și Krone 360°Trailer Service pentru vehicule comerciale.

Toate aceste rezultate îl fac pe Bernard Krone să se declare mulțumit de performanțele companiei, cu atât mai mult cu cât contextul nu a fost unul favorabil, din cauza pandemiei.

Pentru a sprijini lupta împotriva noului coronavirus, Krone a organizat 25 de campanii de vaccinare în centrele sale de producție, administrând 8.300 de doze, din care circa 50% pentru angajații săi și 50% pentru familiile acestora sau pentru angajații unor companii din vecinătate. Costul campaniilor a fost de circa două milioane de euro pentru materiale, măști, dezinfectanți și pentru instalarea corespunzătoare a centrelor de vaccinare. Dar pandemia a mai adus și costuri indirecte de circa opt milioane de euro, cum ar fi cele pentru modificarea programului fabricilor și pentru perioadele în care acestea nu au funcționat la capacitate din cauza carantinei.