Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

evoMAG a extins opțiunile de livrare a produselor la nivel național prin sistemele locker, cu peste 5.000 de noi puncte instalate în toată țara, în urma parteneriatelor cu Fan Courier și Cargus pentru utilizarea serviciilor FanBox și, respectiv, Ship & Go.

Noile puncte de tip locker vor fi adăugate la cele peste 3.900 deja instalate, în parteneriat cu Sameday, extinzând opțiunile de livrare la nivel național. Această mișcare susține strategia lor de a oferi clienților cea mai bună experiență de shopping și rapiditate în primirea produselor comandate în ritmul și în locurile preferate de clienți.

Peste 30% din comenzile evoMAG sunt livrate folosind rețeaua de lockere în parteneriat cu cele mai importante companii de curierat din România, oferind clienților flexibilitate în planificarea preluării coletelor. În plus, cererea pentru livrare rapidă (livrare între una și trei ore) este în creștere, cu până la 3% din comenzile totale ajungând la destinație prin platformele de livrare rapidă în zonele urbane (Glovo, Bringo și Tazz).

„Noile parteneriate subliniază angajamentul evoMAG de a oferi cele mai rapide și mai convenabile opțiuni de livrare de pe piață. Deservim 2 nevoi diferite prin toate aceste parteneriate. În ceea ce privește livrarea la lockere, clienții au nevoie de predictibilitate în livrare și să câștige timp, iar pe segmentul de livrări rapide, într-un interval de 1 – 3 ore, aceștia au nevoie să își rezolve o problemă punctuală: să facă rapid un cadou, să înlocuiască un produs care s-a stricat, în general să rezolve o problemă rapidă, punctuală.”,

a declarat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Mihai Pătrașcu menționează că, anul acesta, ponderea livrărilor la lockere va depăși 40%, pe fondul creșterii cererii pentru astfel de livrări și odată cu expansiunea rețelei de lockere și cu intensificarea concurenței în acest segment.

Telefoanele mobile, accesoriile, componentele de calculator și consumabilele sunt printre cele mai frecvent achiziționate articole prin serviciul de livrare rapidă, reflectând cererea în continuă creștere pentru soluții agile și eficiente. evoMAG a pus accentul pe livrarea rapidă, accelerând dezvoltarea acestui segment și încheind parteneriate cu cele mai importante platforme de livrare rapidă din România. În prezent, produsele evoMAG sunt listate pe platformele Glovo, Bringo și Tazz, iar clienții au acces la aproximativ 9.000 de lockere, în parteneriat cu trei dintre cele mai importante companii de curierat din țară.

Retailerul online evoMag a devenit acționar majoritar al Elefant Online SA cu ajutorul Catalyst Romania Fund II, după preluarea participației deținută de Fribourg Investments, potrivit unui comunicat de presă.

Elefant Online SA, compania care deține retailerul elefant.ro, este unul dintre cei mai mari retaileri online din România, cu peste două milioane de clienți, un Marketplace în care activează peste 400 de companii și un portofoliu de trei milioane de produse. Compania Elefant Online va avea ca structură de acționariat de 69% – EvoMag, 28% – Axxess Capital și 3% – acțiuni deținute de Elefant în nume propriu.

Tranzacția va fi finalizată în momentul în care vor fi aprobate condițiile de către Consiliul Concurenței, dosarul urmând a fi depus în următoare zile.

„EvoMag este deja cel mai mare furnizor din marketplace-ul Elefant, iar între cele două companii există sinergii importante care susțin dezvoltarea în paralel a ambilor retaileri. În același timp, piața de eCommerce din România , care a ajuns la maturitate, peste 50% dintre locuitori deja familiarizați cu cumpărăturile online, are nevoie de competitori puternici. De aceea, am considerat că o consolidare a celor două operațiuni va fi benefică atât pentru EvoMag și elefant.ro, cât și pentru utilizatorii eCommerce din România.”, a declarat Mihai Pătrașcu, fondator și CEO EvoMag.