Fuziunea dintre eMAG și Extreme Digital a intrat în etapa finală, ceea ce le oferă posibilitatea clienților din Ungaria să acceseze aproape 4 milioane de produse de pe o platformă unică, eMAG.hu, inclusiv prin aplicația mobilă eMAG, informează compania într-un comunicat.
Alături de Sameday, retailerul online va extinde rețeaua easybox din Ungaria de la 450 la 700 de unități. În plus, livrarea va fi accelerată odată cu finalizarea investiției în valoare de 100 de milioane de euro în primul depozit eMAG din afara României, situat în Dunaharaszti, lângă Budapesta, la începutul lui 2023. În același timp, noul depozit le va facilita clienților din Ungaria accesul la o gamă și mai mare de produse din toate categoriile.
Potrivit firmei de cercetare de piață GKID, eMAG este liderul sectorului de comerț online din Ungaria. La acest lucru contribuie semnificativ platforma eMAG Marketplace locală, unde activează și peste 2.000 de parteneri români, care realizează mai mult de 40% din veniturile platformei. În vederea extinderii internaționale, care reprezintă un pilon de creștere pentru dezvoltarea companiei, eMAG a demarat anul trecut un plan de investiții de 785 milioane de lei pe următorii doi ani.
Autoritatea de Concurenta Maghiara (GVH) a dat unda verde fuziunii dintre eMAG si Extreme Digital, stabilind ca sectoarele de comert electronic si comertul traditional, prin magazine fizice, constituie o piata unitara, iar fuziunea nu reduce concurenta.
GVH a motivat ca transparenta preturilor si sensibilitatea la pret a cumparatorilor din mediul online, precum si concurenta in piata de retail sunt argumente puternice care au cantarit in decizia de aprobare a fuziunii. „eMAG este un campion regional care aduce din ce in ce mai multa valoare economiei romanesti, pe masura ce se dezvolta”, a spus Roger Rabalais, COO B2C Prosus Group (Naspers). Ca urmare a fuziunii, eMAG devine actionar majoritar al noii entitati, cu un pachet de 52% din actiuni. Noua companie porneste la drum cu venituri cumulate estimate la 250 de milioane EUR, 600 de angajati si cu o tinta de un miliard de euro in sase ani.
„Aprobarea fuziunii eMAG Ungaria cu Extreme Digital marcheaza un pas important in extinderea noastra regionala. Suntem bucurosi ca o companie romaneasca duce mai departe tehnologia dezvoltata acasa, in toate tarile in care este prezenta. Continuarea dezvoltarii internationale va produce mai departe valoare in Romania, avand in vedere numarul mare de angajati, furnizori si selleri romani”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.
02.10.2020
Ultimul număr: Martie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit