Producătorul român de produse cosmetice, Farmec încheie anul fiscal 2023 cu un nou record, o cifră de afaceri de peste 358 de milioane de lei (echivalentul a peste 71 milioane de euro). Aceasta reprezintă o creștere semnificativă, de aproape 20% față de anul precedent. Succesul este atribuit intrării pe noi segmente de piață, extinderii rețelei de magazine proprii și investițiilor în îmbunătățirea gamei tradiționale din portofoliu.
Farmec a evoluat pozitiv pe toate segmentele din portofoliu în anul recent încheiat. Atât produsele de skincare, cât și cele pentru curățenie au generat creșteri semnificative. Fiolele cu Acid Hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution au rămas în continuare printre produsele preferate ale consumatorilor. De asemenea, au fost înregistrate creșteri majore la deodorante și antiperspirante, precum și la geluri de duș pentru femei și bărbați. În ciuda trecerii a 40 de ani de la lansare, laptele demachiant Doina continuă să fie eficient și popular, clasându-se în top 10 cele mai bine vândute produse.
2023 a fost un an de premiere pentru compania Farmec, marcând intrarea pe segmentul dedicat îngrijirii pielii copiilor și bebelușilor, prin lansarea Gerovital Kids. Această nouă gamă a depășit obiectivele stabilite, înregistrând vânzări semnificative și având perspective de creștere importantă pentru anul în curs.
Investițiile în dezvoltarea de noi produse și în relansarea unor game apreciate, precum Gerovital Tratament Expert, Gerovital H3 Antiperspirante și Gerovital H3 Derma+, au fost dublate de eforturile de a crește nivelul de automatizare pe liniile de producție. De asemenea, cererea tot mai mare pentru produsele de curățenie din gamele Nufăr și Triumf a determinat investiții semnificative în automatizare, atât în procesul de preparare, cât și pe liniile de ambalare din cadrul secției dedicate.
Fabrica Farmec, cu peste 700 de angajați, se află într-un amplu proces de retehnologizare și în acest an, urmând ca în perioada următoare, să fie finalizate procesele de automatizare pe mai multe linii de ambalare a produselor.
„Cel mai important succes din 2023 rămâne atragerea de noi segmente de public, în mod special în rândul consumatorilor tineri. Strategia noastră este aceea de a-i fideliza, motiv pentru care vom continua, și anul acesta, să lansăm produse inovative, în formule unice pe piață, iar primul pas în acest sens va fi relansarea gamei Gerovital Plant.”,
a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
În plus, cu deschiderea a două noi magazine sub brandurile proprii în 2023, rețeaua de magazine Farmec & Gerovital a continuat să asigure cel mai mare volum din vânzările companiei. Pentru acest an, producătorul a anunțat planuri ambițioase, cu deschiderea a 5 noi locații. Două dintre acestea au fost deja inaugurate în luna martie, la Cluj și Galați, iar în lunile aprilie și mai vor fi deschise magazine noi, în Pitești și Sibiu.
Farmec, cel mai mare producător de cosmetice din România, relansează gama de antiperspirante Gerovital H3 cu un nou concept grafic.
Cele opt produse din gamă vor dipune de noi ambalaje și vor spori eficiența în eliminarea mirosurilor neplăcute și a petelor albe inestetice de pe haine, datorită ingredientelor naturale, precum sărurile de aluminiu, acidul citric și vitamina E. Mai mult, linia a fost actualizată cu două produse noi – Antiperspirantul Powder cu note florale de bergamotă și portocală, și Antiperspirantul Pink Heaven cu arome de frezie, măr și lacramioare.
Relansarea gamei de antiperspirante Gerovital H3 a apărut în contextul planului de diversificare a portofoliului Farmec și al lansărilor anuale de noi produse.
Gerovital H3 Antiperspirant constă din cinci produse cu arome plăcute – Passion, Pudder, Pink Heaven, Fresh and Sensitive – într-o formulă blândă, fără alcool, de tip emulsie, care protejează pielea axilelor și oferă protecție de lungă durată împotriva mirosului neplăcut de transpirație. Produsele Delights, Memories and Dreams oferă 24 de ore de protecție și încorporează arome care evoluează de la notele de vârf spre cele de bază persistente, special concepute pentru persoanele cu o transpirație abundentă.
„Inovația reprezintă unul dintre pilonii principali ai filosofiei brandului Gerovital. Prin investiții susținute în dezvoltarea produselor, extinderi, lansări și relansări de game care care integrează ultimele descoperiri și tendințe în industrie, reușim să venim în întâmpinarea consumatorilor noștri cu noutăți constante. Gama Gerovital H3 cuprinde opt antiperspirante, într-un ambalaj modern și conține două arome noi, cu minerale și vitamine, care asigură o protecție eficientă a pielii.”,
a declarat Claudia Pălăcian, Manager de Produs Farmec.
02.10.2020
Ultimul număr: Martie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit