Platforma de comenzi și livrări rapide foodpanda România anunță integrarea unor noi funcționalități în aplicație: comanda de grup, ce permite opțiunea ca mai mulți utilizatori să se alăture aceleiași comenzi, tips pentru livrator – posibilitatea de a oferi bacșis pentru livratori direct din aplicație, dar și secțiunea de recompense (rewards) pentru utilizatori.
Funcționalitatea comandă de grup poate fi accesată din pagina dedicată fiecărui restaurant listat în cadrul platformei, prin butonul Începe comanda de grup. Ulterior, utilizatorul care inițiază comanda de grup trimite link-ul generat de platformă colegilor de birou sau prietenilor invitându-i să se alăture grupului de comandă. Astfel, fiecare persoană își poate adăuga preparatele preferate în coșul grupului înainte de check-out. După plasarea comenzii, funcționalitatea oferă un rezumat cu totalul de plată al fiecărui utilizator pentru produsele pe care acesta le-a comandat independent.
Potrivit reprezentanților companiei, opțiunea de comandă de grup este disponibilă doar pentru comanda în cadrul aceluiași restaurant și nu există un număr maxim de persoane care se pot alătura unei comenzi. „Dintre aplicațiile de food delivery care reunesc oferta mai multor restaurante, foodpanda este singura platformă de pe piața locală care are disponibilă această opțiune în prezent“, spune compania într-un comunicat.
În ceea ce privește funcționalitatea tips pentru livrator, aceasta este activă pentru comenzile achitate online de la restaurantele și magazinele care livrează prin flota de livratori foodpanda. Suma pe care utilizatorii o pot oferi bacșiș livratorilor pornește de la 3 lei și nu are o limită maximă, putând fi setată din pagina de Checkout a comenzii. Totodată, compania a lansat și secțiunea de rewards (recompense) în aplicația mobilă a platformei, parte din programul de fidelitate desfășurat de foodpanda, cu o componentă de gamificare.
„Continuăm să dezvoltăm noi funcționalități în cadrul platformei, menite să simplifice procesul de comandă al utilizatorilor noștri și a le oferi cea mai bună experiență atunci când aleg serviciile foodpanda”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.
Auchan Retail România anunță parteneriatul cu foodpanda, pentru comanda și livrarea rapidă a produselor la domiciliul clienților. În primă etapă, serviciul va fi disponibil în Brașov și Iași, urmând să fie extins la nivel național în primul trimestru din 2021.
Odată cu acest parteneriat, utilizatorii foodpanda vor putea comanda din secțiunea Shops / Magazine a platformei, având la dispoziție peste 4.000 de produse comercializate de Auchan Retail România. Produsele disponibile în aplicație fac parte dintr-o selecție vastă de categorii, printre care se numără: lactate, mezeluri, carne, pește, băcănie, băuturi, fructe și legume, brutărie, cofetărie, produse destinate îngrijirii personale, pentru animalele de companie, pentru timp liber, casă și curățenie, pentru grădină și exterior, jucării, dar și electrocasnice, produse hi-tech, multimedia sau din segmentul auto.
Pentru început, serviciul de livrare a produselor din magazinele Auchan prin foodpanda va fi disponibil pentru cele două hipermarketuri din Brașov: Auchan Coresi și Auchan Brașov Vest, precum și pentru Auchan Iași. Potrivit reprezentanților foodpanda, în prima parte a anului 2021 serviciul va fi extins la nivel național, în toate orașele din țară în care operează cele două companii.
„Prin acest parteneriat oferim clienților noștri o nouă soluție de a-și face cumpărăturile în deplină siguranță și într-un timp foarte scurt. Venim în întâmpinarea utilizatorilor foodpanda din Brașov și Iași cu o gamă diversificată de produse atât alimentare, cât și nealimentare, inclusiv cu mărcile proprii Auchan și produse de filieră națională, și ne propunem ca acest serviciu să devină disponibil în următoarele luni și în celelalte județe din țară în care suntem prezenți”, a declarat Laurențiu Furtună, Director e-commerce și digital Auchan Retail România.
„Parteneriatul cu Auchan Retail România este unul important pentru noi în demersul de consolidare a poziției foodpanda în zona de retail. În luna ianuarie, utilizatorii foodpanda din aceste două orașe vor beneficia de livrare gratuită la orice comandă din hipermarketurile Auchan, pentru a-i încuraja să folosească această modalitate de cumpărături rapidă, sigură și la îndemâna oricui”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.
Flota de livratori foodpanda va livra produsele solicitate în maximum 60 de minute de la momentul plasării comenzii în aplicație, iar valoarea minimă a unei comenzi este de 50 lei. Intervalul orar în care se pot efectua comenzi va fi similar programului de funcționare al hipermarketurilor Auchan, între orele 10:00 și 21:00.
Potrivit retailerului, gama de servicii aferente magazinului auchan.ro include în prezent 3 opțiuni de punere la dispoziție a comenzilor online: serviciul gratuit Click & Collect, disponibil în toate hipermarketurile Auchan, livrarea la domiciliu la nivel național, precum și serviciul gratuit Auchan Drive, disponibil din noiembrie 2020 în 31 de hipermarketuri din rețeaua retailerului. Prin intermediul acestuia, clienții pot plasa comenzile prin aplicația sau magazinul online auchan.ro, acestea fiind pregătite pentru ridicare în maximum 2 ore și aduse la mașină, în zonele special marcate din parcarea hipermarketului selectat, în 3 minute de la sosirea clientului.
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit