Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Piteșteanul Ion Adrian Sandu a fost declarat Mecanicul Anului 2022 la competiția cu același nume, cel mai popular concurs din sectorul reparațiilor auto din România! Evenimentul a avut loc vineri, la Nord Events Center by Globalworth din București. Peste 100 de alți participanți, din cei 1.500 înscriși, la toate cele 4 secțiuni, mecanică, diagnoză, vulcanizare și vopsitorie auto, au concurat în cadrul aceluiași eveniment și au dat tot ce au avut mai bun pentru a câștiga premiile puse la bătaie de organizatorul evenimentului, AD Auto Total.

Ion Sandu Adrian, 53 ani, Pitești, marele câștigător: „A fost un concurs palpitant, nu mă așteptam să ajung aici. E a treia oară când particip și prima oară când ajung în finală. Lucrez în industrie de mulți ani, dar diagnosticare auto fac din 2003. Dacă ar fi să dau un sfat tinerilor din breaslă, ar fi să studieze mult și apoi să deschidă capota mașinii, să facă ei o defecțiune și apoi să încerce s-o repare. E o meserie care cere multă ambiție și atenție la detalii.” a declarat câștigătorul. Ion Sandu Adrian a triumfat la secțiunea Diagnoză auto, și a plecat acasă cu marele premiu al concursului, un Citroen C3.  

Gabriel Zane, Director de Marketing AD Auto Total: „Unde ne sunt meseriașii? Iată că îi găsiți în toate colțurile țării, de la Suraia, până la Ulmeni, de la electricianul care a început în fabrică și și-a dedicat întreaga viață meseriei, la absolventul care abia întră în domeniu cu sete de învățare. Am avut ocazia să aducem pe scena concursului Mecanicul Anului oameni extrem bine pregătiți. Profesioniști în adevăratul sens al cuvântului, cu experiență de viață sau tineri pasionați și extrem de talentați, colegi de industrie care învață cu plăcere unul de la celălalt. Doi dintre câștigători, la secțiunea Mecanică și Vulcanizare, sunt foarte tineri, 24 și 26 de ani. Noi credem că România are meseriași pe care putem conta și pe care trebuie să-i respectăm, pentru că performanțele lor se traduc în siguranța noastră în trafic. AD AUTO TOTAL, lider al pieței de distribuție de piese auto în România, îi susține de peste 25 de ani pe acei profesioniști care-și practică meseria la superlativ.”

Anul acesta, concursul Mecanicul Anului a fost structurat în 4 categorii: diagnoză, mecanică, vulcanizare și (în premieră) vopsitorie auto! La probele preliminare s-au înscris peste 1500 de profesioniști din service-uri auto din toată România.

Petru Zuga (24 ani, Cugir), câștigătorul secțiunii de vulcanizare auto: „Mă bucur mult c-am participat, am avut o groază de emoții! Fac vulcanizare doar de anul trecut. Am terminat tot anul trecut Facultatea de Autovehicule Rutiere, la Brașov, iar acum sunt la Master și în viitor vreau să-mi deschid propriul service auto.”

Hunor Bege (26 ani, Harghita), câștigătorul secțiunii de mecanică auto: „Fac meseria asta de mult timp, tatăl meu are un service din ‘94 și am crescut între automobile. De la el am învățat să fiu precis și să nu dau din mâna mea ce nu aș prelua eu în calitate de client.”  

Viorel Diaconescu (41 ani, Olt), câștigătorul secțiunii de vopsitorie auto: „Pentru mine e ceva WOW să fiu câștigător în fața a câtorva sute de oameni și aplaudat, deoarece sunt un om simplu. A fost o experiență unică și sper să mai am parte de astfel de experiențe. Sunt vopsitor de 22 de ani, am început de la 0. La 19 ani a trebuit să bat din ușă-n ușă să mă angajez să câștig un ban. Voiam să mă fac mecanic auto, dar service-ul la care m-am dus nu aveau post liber decât pentru vopsitor auto. E o meserie care nu va dispărea niciodată, pentru că mașinile cum se vopsesc acum se vor vopsi și peste 10 ani.” 

Câștigătorii de la secțiunea Mecanică și Vopsitorie au primit un cec în valoare de 2.000 de euro, iar câștigătorul la secțiunea de Vulcanizare a primit un cec în valoare de 1.000 de euro.  Mecanicul Anului 2022 este un eveniment susținut de Bosch, Castrol, Hengst (DIAMOND partners), Valvoline (Platinum partner), Ate, Texa (Gold Partner).

Pornind de la un nume cunoscut, cu valoare deosebita pe piata independenta a pieselor de schimb, care exprima fiabilitate si o economie superioara, doua calitati ce stau la baza satisfacerii clientilor din service-uri, Hengst a folosit aceste avantaje, situandu-le ca puncte centrale intr-o noua campanie de comunicare, orientata catre piata independenta (IAM). In campania desfasurata sub motto-ul „Alternativa inteligenta”, producatorul de filtre rezuma toate avantajele companiilor independente de specialitate care sunt asociate cu piese de schimb la calitate OE.


Produsele de marca ofera un beneficiu deosebit in domeniul reparatiilor vehiculelor. Durabilitatea si performanta ridicata se amortizeaza pe termen lung atat pentru angrosisti, cat si pentru service-urile independente. In schimb, piesele de schimb „accesibile“, din afara, sunt predispuse la perioade de imobilitate neprogramate din cauza calitatii lor sub standarde sau a defectelor din materiale, provocand furie si frustrari.
Comparand cu Hengst – un partener de dezvoltare pentru multi producatori de automobile foarte cunoscuti – compania este in masura sa ofere pietei independente inovatii si servicii de inalta calitate, asemanatoare serviciilor furnizate de producatorii originali. Mai mult, Hengst se mandreste si cu o selectie exhaustiva de produse, care acopera aproape toate cerintele, datorita celor 2.600 de aplicatii de filtrare, fiind disponibila imediat cu sprijinul sistemului logistic puternic al companiei.
Sloganul „Alternativa inteligenta“ este caracterizat de un aspect nou care accentueaza litera „H“ si culoarea albastra si galbena – caracteristici deja de recunoastere a marcii. Mai multe informatii despre noua campanie sunt disponibile pe site-ul www.hengst.de/smart.

Hengst: lider in filtrare
Hengst SE furnizeaza produse, sisteme si concepte pentru toate aspectele filtrarii si gestionarii fluidelor – de la dezvoltare la productie de inalta tehnologie. Compania este partener de dezvoltare si furnizor OEM pentru industria internationala auto si de motoare. Conceptele de filtrare de ultima generatie de la Hengst sunt, de asemenea, utilizate pe scara larga in multe alte sectoare – de la agricultura la aplicatii marine si de la dispozitive de curatare, la unelte electrice. Clientii din intreaga lume apreciaza expertiza, calitatea marcii, serviciile si orientarea catre clienti ale Hengst.

Alternativa SMART pentru aftermarket
Recunoscut la nivel mondial ca specialist in filtrare, Hengst combina calitatea produsului – similara celei furnizate de producatorii originali – cu un serviciu excelent, adaptat nevoilor specifice ale sectorului Aftermarket. Economia de neegalat, disponibilitatea prompta, serviciile personale si de marketing il disting pe Hengst ca o „Alternativa SMART“. Compania furnizeaza pe piata Aftermarket independenta (IAM) o gama exhaustiva de filtre pentru toate tipurile comune de motoare. Peste 2.600 de produse pentru autoturisme, vehicule utilitare, utilaje agricole si de constructii, precum si pentru sectorul maritim indeplinesc cele mai variate cerinte: filtre de ulei, de combustibil, de aer, filtre de aer pentru cabina, filtre de fluide pentru transmisie si filtre customizate, de la filtre de ulei pentru hidraulice, pana la cele de ulei pentru centrifuge. Hengst contribuie la succesul dealerilor din intreaga lume prin asocierea calitatii marcii si orientarii catre clienti cu solutii inteligente. Hengst este „Alternativa SMART“ pentru segmentul Aftermarket.

Informatii suplimentare la: www.hengst.com/de/geschaeftsbereiche/serviceteilemarkt