Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Hornbach, unul dintre cei mai mari cinci retaileri de articole de bricolaj și grădinărit din Europa, a anunțat numirea lui Radu Oniga în funcția de director general regional al companiei în România, preluând astfel responsabilitățile de la Mugurel-Horia Rusu, care a ocupat această poziție din 2005.

În prezent, Hornbach Baumarkt AG operează nouă magazine de materiale de construcții și grădinărit cu drive-in în țară, precum și magazinul online hornbach.ro.

Radu Oniga (43 de ani) este cetățean român și a studiat în cadrul Academiei de Studii Economice București. După absolvire, și-a început cariera în comerțul cu amănuntul de produse non-food în cadrul unei companii internaționale. În 2006, s-a alăturat echipei Hornbach în domeniul achizițiilor pentru categoria de produse din lemn, materiale de construcții și tâmplărie. În decursul anilor, și-a demonstrat abilitățile și cunoștințele în domeniu, iar în 2017 a preluat conducerea regională a departamentului e-business. În această poziție, a contribuit semnificativ la dezvoltarea magazinului online din România și la digitalizarea modelului de afaceri al companiei.

„Radu Oniga își va folosi experiența sa îndelungată pentru a continua creșterea noastră de succes în România. Suntem încântați că am găsit un coleg atât de implicat și experimentat pentru această sarcină importantă.”,

a declarat Jan Hornbach, membru al consiliului de administrație al HORNBACH Baumarkt AG, responsabil pentru companiile naționale europene.

Mugurel-Horia Rusu și-a început cariera în 1996 la Hornbach în Austria și a jucat un rol important la înființarea companiei în România. De asemenea, a condus afacerea pe plan local, încă de la deschiderea primului magazin Hornbach din București în 2007. După predarea responsabilității către Radu Oniga, Mugurel-Horia Rusu va continua să sprijine grupul Hornbach cu experiența sa în calitate de consilier, contribuind astfel la continuarea succesului companiei.

„Mugurel-Horia Rusu a fost un manager formator pentru colegii din compania noastră națională timp de mai bine de 18 ani. A fost foarte activ în afacerile operaționale și a stabilit proiecte de încredere pentru Hornbach în România. Apreciem angajamentul său pentru dezvoltarea pozitivă a companiei în România și îi mulțumim din toată inima pentru acești ani de succes.”,

a adăugat Jan Hornbach.

Sub motto-ul „Un an nou, nou echipamente de transport“, Hornbach Baumarkt AG a recepționat a 11-a semiremorcă Profi Liner și prima dintre cele 11 trailere noi pentru transport de materiale de construcții, toate de la Krone, producător cu care colaborează din anii 1990 și de la care inițial achiziționa doar cutii mobile. Între timp Hornbach a ajuns să folosească așa-numitele semiremorci reciclabile de linie, în număr de 11, alături de o semiremorcă folosită ca vehicul promoțional.

Interesul Hornbach pentru investiții se datorează faptului că în ultimii ani, nu doar în 2020, pe fondul pandemiei, oamenii au investit în locuințele și grădinile lor și au făcut proiecte mai mici sau mai mari de modernizare. Iar flota proprie îi conferă companiei mai multă flexibilitate în livrarea către clienți – comercianți de materiale de construcții, meșteșugari ș.a. – chiar pe șantierele lor, a produselor necesare.

Hornbach are 161 magazine DIY în nouă țări europene, o suprafață totală de vânzare de 1.900.000 m2 (adică o medie de 11.800 m2/magazin) și are și centre online în toate țările în care este prezent.