Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Producatorul local de lactate Olympus Foods a primit Superior Taste Award din partea International Taste Institute pentru iaurtul cu specific grecesc Stragghisto 2% si a demarat, alaturi de agentia Oxygen, o campanie de comunicare integrata, avand ca mesaj principal inovatia adusa de hartia de orez din interiorul ambalajului, unica in Romania, care absoarbe umiditatea si pastreaza textura produsului, se arata intr-un comunicat.
 
Distinctia primita reprezinta o recunoastere internationala a gustului si a calitatatii iaurtului cu specific grecesc Stragghisto 2% Olympus. Iaurtul a fost testat de o echipa numeroasa formata din cele mai prestigioase asociatii de chefi si somelieri din lume, din peste 20 de tari. Produsul a fost evaluat pentru calitatea sa organoleptica, urmand o abordare sistematica bazata pe criterii internationale de analiza senzoriala: prima impresie a contactului vizual si oflactiv cu produsul, alaturi de textura si gust. „Stragghisto este unul dintre cele mai bune produse din portofoliul Olympus, un iaurt bazat pe o reteta traditionala din inima Greciei, fabricat in Romania, cu lapte 100% colectat de la fermieri locali. Iaurtul cu specific grecesc Stragghisto este un produs premium care aduce, pe langa cel mai ridicat continut de proteine de pe piata, si o inovatie la nivel de ambalaj, hartia naturala de orez”, a declarat Madalina Toma, Marketing Manager Olympus Foods. 
 
Spotul TV al campaniei de comunicare vorbeste despre importanta hartiei de orez, 100% naturala, care pastreaza textura cremoasa si ferma a iaurtului cu specific grecesc, precum si gustul sau inconfundabil: https://www.youtube.com/watch?v=Ki4a5O7NU6w. Campania continua in digital cu o provocare de creativitate adresata consumatorilor, pe https://www.iaurtgrecesc.ro/stragghisto-inspira, si este declinata si in Social Media si PR, printr-o asociere de imagine cu Andreea Berecleanu, jurnalist si persoana publica. 
 
Odata cu aceasta campanie integrata, Olympus Foods comunica si un nou ambalaj pentru produsul Stragghisto, cu o alaturare de auriu cu albastru, care pastreaza originile grecesti, dar care evidentiaza si calitatea superioara a produsului. Iaurtul are un continut scazut de lactoza si cel mai ridicat nivel de proteine fata de produsele din aceeasi categorie de pe piata, datorita tehnologiei avansate de productie.