Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pe 20 noiembrie, la Solutrans (Lyon), in cadrul unei ceremonii speciale, Ford Ranger a fost incoronat ca al cincilea castigator al distinctiei International Pick-up Award 2020 (IPUA), care se acorda din doi in doi ani pick-up-urilor de o tona, intrecand in preferintele juriului International Van of the Year, format din 18 jurnalisti europeni din presa de specialitate, noul Mitsubishi L200, modelele Nissan Navara si Renault Alaskan modificate si actualul Toyota Hilux


Cei cinci competitori au avut ocazia sa isi demonstreze calitatile in cadrul unei serii de teste de trei zile desfasurate in Suedia, unde au fost acordate note pentru eficienta trenului de rulare, volumul si capabilitatea de incarcare, confortul pasagerilor si aspectele legate de siguranta, ca si pentru costul total de operare. Iar noul Ford Ranger, care a mai castigat acest premiu si in 2013, a fost cel mai convingator, juriul apreciindu-l mai ales pentru trenul de rulare mai verde si mai curat, dar si pentru echiparea tehnica si de siguranta avansata. Totusi, competitia a fost stransa, asa cum a declarat Jarlath Sweeney, presedintele juriului, invingatorul obtinand 78 de puncte, fata de 71 cat a strans noul Mitsubishi L200. Iar Toyota Hilux a ocupat a treia treapta a podiumului, cu 35 de puncte. „Membrii juriului au apreciat ca Ranger este cel mai bun vehicul de teren si au remarcat si faptul ca este si cel mai bine vandut din categoria lui, din moment ce versiunea anterioara si actualul model modificat detin aproape 30% din piata europeana a pick-up-urilor de o tona. Deci nu numai noi, ci si publicul ii recunoaste meritele.“
Comentand succesele inregistrate de Ranger, atat din partea presei, cat si a publicului, Hans Schep, director general al diviziei de Vehicule Comerciale din cadrul Ford Europe, a declarat: „suntem incantati de recunoasterea primita pentru a doua oara din partea juriului, recunoastere care constituie o dovada a longevitatii pick-up-ului preferat al pietei europene“.

Ajutat si de fratele mai tanar, Raptor, mai robust si cu o cutie de viteze nou-nouta cu 10 trepte disponibila si pe noul Transit, Ford Ranger este incununat pentru a doua oara cu International Pick Up Award 2020, in urma testelor internationale organizate de juriul IPUA la Tierp, langa Stockholm, la sfarsitul lui septembrie. Ranger este cel mai bine vandut model din categoria sa, reusind sa creasca constant de la lansarea in 2012, astfel ca in 2019 detine o cota de piata la nivel european de 29,4% pe segmentul pick-up. Noul Ford Ranger a fost dezvoltat pe baza modelului anterior, cu cateva schimbari aduse design-ului exterior si noutati la configuratia interioara


Ranger este vandut pe 186 de piete, fiind apreciat de o paleta foarte diversificata de clienti. De altfel, si echipa de designeri si tehnicieni care lucreaza la acest produs este impartita pe mai multe continente si aduna informatii relevante de pe toate pietele.

Motorizari puternice, echipari pentru orice tip de aplicatie
Principala imbunatatire adusa in 2019 se refera la noile motorizari disponibile pentru Ranger.
Propulsorul diesel TDCI Duratorq, de 2,2 l, cu o singura turbina cu geometrie variabila, este oferit in variantele de 130 si 160 CP, cu un cuplu motor maxim de pana la 410 Nm. Acesta este disponibil in tandem cu transmisie manuala sau automata, ambele cu cate 6 trepte de viteza.
Pentru aplicatii ce necesita o putere sporita, motorul Duratorq TDCI de 3,2 l, cu doua turbine, dezvolta 230 CP si are un cuplu motor maxim de 500 Nm, ceea ce reprezinta o crestere de cuplu semnificativa fata de versiunea anterioara. Special pentru aceasta versiune se ofera o cutie de viteze automata cu 10 trepte, care este foarte bine sincronizata cu motorul si care asigura intotdeauna selectarea celei mai potrivite trepte la conditiile de drum.